Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

500 kr. til dig som finder en backend til dette projekt!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens,
Står sammen med teamet på 3 mand og mangler en backend programmør.

Hvis du tilfældigvis kender til en backend programmør som kunne være interesseret i at høre mere om projektet, ville det være en kæmpe hjælp!

Skal lige understrejes at det er frivilligt.

Hvad går det ud på?

Vores projekt hedder mydeed og er et selvstændigt erhvervsnetværk. Dvs, du kan finde arbejde, skabe arbejde og skabe dit eget netværk af kunder eller andre.
Du kan både fungere som søger eller udbyder efter eget behov. 
Vælg overemne, kategori og underemne, hvorefter du kan benytte dig af debatforummet og feedback forummet indenfor det valgte emne.  
Du kan finde kunder i nærheden af dig selv, lære af hinanden, arbejde online, frivilligt eller for penge. 
Man har sin egen profil, som man kan udfylde med diverse oplysninger samt sine kvalifikationer. 
Man opretter annoncer, som vil blive set af enten søgeren eller udbyderen.
Annoncerne kategoriseres eftersom man vælger "kategori","overemne" og "underemne".

Vi er færdige med alfaversionen og står til at præsentere platformen for risikovilligkapital, som gerne vil investere i markedsføringsdelen i projektet. 

Til dig som ved at du kender en backend programmør:
Du kan skrive en privatbesked til mig, hvorefter du modtager ansøgningen som du så kan vidersende til personen. 
Hvis det ender med at personen synes om idéen og har de rette kvalifikationer vil vi gerne betale dig 500 kr. som tak.
Vi skal dog først have snakket med programmøren og fundet ud af hvordan og hvorledes mv. 

Du må meget gerne kontakte mig på 61 46 20 10(:

Rigtg god dag(:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22

Jeg vil bare lige spørge indtil om det der understreges er at det er et frivillige projekt så der er ikke så mange penge, eller om I søger en programmør på frivilligt basis, det gør jo en forskel om man får lidt eller intet, jeg selv har desværre ikke mulighed for at bruge en masse tid på gratis arbejde lige nu her, men kunne godt være interesseret med baggrund i interesse og at få referencer, hvis der er bare lidt penge i det.

M.v.h.

Chris Olesen - LumosWeb IVS

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Skrevet kl. 11:41

Hej Chris,(:

Som udgangspunkt søger vi en person som vil gå med i projektet med en brændende lyst til at være med i et fælleskab, baseret på visioner, inspiration og massere af motivation. 
Vi tror 100 % på dette koncept, da der er relativ stor efterspørgsel samt at vi generelt set, ser et hul i markedet.
Derfor er det essentielt at vi alle har lige stor indflydelse og arbejder de ekstra timer der skal til.

Vi leder efter en person som selv kan se potentialet i det, og dermed er villig til at sparke røv til at vi når målet!
Kan vi skrives yderligere ang. over en personlig chat?

Vi kan snakke lidt om løn mv. 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Skrevet kl. 11:54

Eller mobil 61462010(:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Hej Igen,

Jeg så lige dit andet opslag her http://www.amino.dk/forums/t/260102.aspx#1644797, at du bor i KBH, sammenholdt med det du skriver her tænker jeg at i ønsker en onsite backend programmør ? det ville ikke være muligt da jeg bor i Odense.

Du har skrevet 2 forskellige emails rundt omkring på siden mydeed@gmail.com og mydeed4@gmail.com så du for lige min her i stedet såfremt det ikke er et problem at jeg ikke er i KBH, det er chris@lumosweb.net

Grundlæggende lyder det dog ikke helt til at jeg er den i skal bruge hvis i gerne vil have noget nær fuldtid :-) hvis i ønsker en fuldtid vil jeg i stedet ønske jer held og lykke med det :-)

M.v.h.

Chris Olesen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

mathiasflindt:

Et fælleskab, baseret på visioner, inspiration og massere af motivation. 

Kan man betale husleje med det?

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Skrevet kl. 13:14

Hejsa :)

Tak for informationen Chris!
Kan godt se at det nok kommer til at knibe lidt.

Men tak for det, og al held og lykke til dig(:

Mvh
Mathias Flindt.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Skrevet kl. 13:18

Ja det kan man sådan set godt hvis man dropper TV, gaming samt andre irrelevante dårlige vaner. 
Desuden bor vi stadig hjemme, så det er kun er fordel for os selv!(:

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)