Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af tømrerfirma.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg går og overvejer at starte selvstændig og vil høre om der ernogen der har nogen opgaver de mangler en tømrer til eller mangler en mand i ny og næ. alt har interesse. Fra århus til ålborg.

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Seo Service Skrevet kl. 11:04

Hej,

For at komme ud til dine potentielle kunder, da vil det være en rigtig god idé med en hjemmeside.

Dette er noget vi kan hjælpe dig med, evt. en Visitkort Hjemmeside til kun kr. 2.295,-. Når folk idag skal finde en håndværker, da søger de på nettet efter f.eks. en tømrer - og hvis du ikke har en hjemmeside, så finder de dig ikke.

Hvis du ønsker et decideret boost- Så skal du vælge en iværksætterpakke

Den bedste iværksætter opstart

Hvis du vil have den bedste opstart, som selvstændig, Da tilbyder vi også en komplet iværksætter løsning, der giver dig og din virksomhed den bedste opstart og et solid fundament.

Send mig gerne en PM, eller kontakt os via hjemmesiden.

//Steen

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 11:08
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:12

Prøv at tage direkte telefonisk kontakt til diverse virksomheder indenfor faget - min erfaring siger mig at der er fart på mange steder. Hvis du kan du kram er der sikkert mange steder hvor du vil kunne fungerer som en underleverandør af en slags :-) 

Hvis du vil gøre din forretning officiel og kommerciel skal du have udarbejdet en form for marketingmateriale. Om det er noget så simpelt som en firmamail og et logo, eller om du vil gå hele vejen og lave hjemmeside, visitkort osv. må være op til dine ambitioner. 

Held og lykke! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)