Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejde med en der kan lave apps

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Jeg har længe haft en idé som jeg meget gerne vil føre ud i verden. Jeg brugt rigtig lang tid på at finde de forskellige styrker og svagheder, men er nu blevet helt enig med mig selv om, at app'en kunne blive en succes.

I den forbindelse søger jeg en, der kan finde ud af at lave apps og er interesseret i at indgå et samarbejde. Jeg ved, at de professionelle app-udviklere ikke arbejder gratis, så jeg leder efter en der interesserer sig for at lave apps i sin fritid og ønsker at blive endnu bedre (måske en studerende). 

Jeg brænder for idéen og det håber jeg også at den kommende samarbejdspartner vil komme til.

Jeg er selv en ung fyr på 21 år, der læser virksomhedskommunikation og har flere års erfaring med salg, kundeservice mv. Det vil derfor være mig der markedsfører og sælger idéen.

Det mest oplagte ville helt sikkert være, hvis du boede i Aarhus, så vi kunne mødes ofte og sidde og lave projektet.

Hvis du kan lave apps, eller kender en der er frisk på et samarbejde som kan blive rigtig godt så giv endelig lyd fra dig.

Send meget gerne en mail til mig på lucasrosendahl@hotmail.com

Hav en fantastisk lørdag!

Mvh. Lucas.

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Hvis du aligevel beslutter dig for at finde en som skal løse opgaven betalt - så må du meget gerne kontakte mig :) Jeg hjælper dig gerne hele vejen i mål og til en god pris!

Du må meget gerne kigge på moonsted.com og skrive eller ringe på: 26174462 eller m@nsted.dk.

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)