Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi lave din Weebio webshop gratis?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Glasmager:

Jeg kan ikke lade være med at tænke tanken.
Hvis det er sådan du reagerer på nogle forholdsvis neutrale og velmenende kommentarer, omend lidt malplaceret i en salgstråd, hvordan er din reaktion så hvis man har en klage eller brug for support.

Jeg er sikker på at hvis du går listen igennem af "jeg har et godt tilbud til dig!" er der rigtigt mange tilbud der er blevet ødelagt af malplacerede kommentarer. Der har enda været indlæg der har beskæftiget sig med lige præcis dette specifice emne.  

Hvordan svarer man folk der beskylder en for kopiere, eller for at snyde eller udstiller en som desparat, i en salgstråd, hvor man gerne vil sælge sig selv og sit produkt.  Jeg tror den naturlige reaktion er at man forsvarer sig! 

Nu nævner du selv "malplaceret i en salgstråd" og lige nu har du lavet en opfølgning på et af de malplacerede indlæg, det gør jo ikke dit indlæg relevant! Men alligevel svarer jeg dig ordentligt!

Det må være okay at man er menneske og reagerer! 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi låser denne tråd og opfordrer trådstarter til eventuelt at oprette en ny tråd med et nyt tilbud.

Opfølgende / uddybende spørgsmål er som udgangspunkt ok.

Men har man ikke interesse i tilbuddet, så lad venligst være med at kommentere.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)