Der er forskel på at spørge til selve tilbudet/tilbudene i modsætning til at forholde sig til min måde at markedsføre på:) Det første har sin relevans. Tak for spørgmålene! Jeg arbejder kontinuerligt på mine tilbud og hvad jeg egentlig skal tilbyde. Planen er at når jeg har fundet nogle design partnere der har lyst til at arbejde sammen med Weebio at vi sammen kan tilbyde design pakker http://www.weebio.dk/webshop-webdesign til vores kunder. Der er ingen direkte sammenhæng mellem tilbudene på Weebio og dem der er her på amino. Man kan sige at det tilbud som jeg før har givet på amino, altså det der kostede 3500 svarer til den pakke vi har på siden der koster 7500,- Men realiteten var at vi lavede en side fra bunden og vi brugte rigtig mange timer. Feks lavede vi først mockups til kunden i webflow førend at vi begyndte at implementere. Ud over det var der inkluderet 6 mdrs. abonnement. Det tilbud jeg tilbyder i dag, tager udgangspunkt i en af de template/designs vi har og at vi primært arbejder på logo og farver og bannere. Dvs vi går ikke ud fra at der skal laves tidskrævende ændringer i templaten eller kodning. Det svarer nok meget godt til den pakke der koster 3500,- på Weebio. Man kan ikke liste op præcist, hvad forskellen er da alle opgaver er forskellige og intet er skåret i stål. |
Upåagtet af hvordan man bedst reklamerer for sine services kan jeg blot konstatere at det tilbuddet virkede på mig, og jeg nu sidder og laver en webshop på weebio.
I øvrigt har jeg aldrig oplevet et program så intuitivt som det her. Simpelheden betyder så også at der mangler nogle små funktioner, men det har taget under 15 min. de tre gange jeg nu har skrevet en mail om en ting jeg ville høre om kunne lade sig gøre. Så var det blevet ændret.
Så absolut idiotsikkert, og med rigtig god service!