Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi lave din Weebio webshop gratis?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:
Lad nu være med at smække paraderne så hurtigt op. Næppe ret mange af dem der har skrevet her, der vil dig noget ondt ;)

Der er forskel på at spørge til selve tilbudet/tilbudene i modsætning til at forholde sig til min måde at markedsføre på:) Det første har sin relevans.

Tak for spørgmålene!

Jeg arbejder kontinuerligt på mine tilbud og hvad jeg egentlig skal tilbyde. Planen er at når jeg har fundet nogle design partnere der har lyst til at arbejde sammen med Weebio at vi sammen kan tilbyde design pakker http://www.weebio.dk/webshop-webdesign til vores kunder. Der er ingen direkte sammenhæng mellem tilbudene på Weebio og dem der er her på amino.

Man kan sige at det tilbud som jeg før har givet på amino, altså det der kostede 3500 svarer til den pakke vi har på siden der koster 7500,- Men realiteten var at vi lavede en side fra bunden og vi brugte rigtig mange timer. Feks lavede vi først mockups til kunden i webflow førend at vi begyndte at implementere. Ud over det var der inkluderet 6 mdrs. abonnement.

Det tilbud jeg tilbyder i dag, tager udgangspunkt i en af de template/designs vi har og at vi primært arbejder på logo og farver og bannere. Dvs vi går ikke ud fra at der skal laves tidskrævende ændringer i templaten eller kodning. Det svarer nok meget godt til den pakke der koster 3500,- på Weebio.

Man kan ikke liste op præcist, hvad forskellen er da alle opgaver er forskellige og intet er skåret i stål. 

Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:56 | Låst

Upåagtet af hvordan man bedst reklamerer for sine services kan jeg blot konstatere at det tilbuddet virkede på mig, og jeg nu sidder og laver en webshop på weebio.

I øvrigt har jeg aldrig oplevet et program så intuitivt som det her. Simpelheden betyder så også at der mangler nogle små funktioner, men det har taget under 15 min. de tre gange jeg nu har skrevet en mail om en ting jeg ville høre om kunne lade sig gøre. Så var det blevet ændret. 

Så absolut idiotsikkert, og med rigtig god service!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:26 | Låst

Det var jo så netop det jeg gerne ville vide. Nu har jeg noget at forholde mig til:

En pakke til 0 kroner i dag havde kostet 3500 i går og den til 3500, havde kostet 7500 = Jeg sparer et sted imellem 50 og 100% - Cirka.

Samtidigt ved jeg, at der kunne være en pointe i en webshop til 3500, i stedet for 0 kr.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 21. Jun 14
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:32 | Låst

Simon Hansen:
Samtidigt ved jeg, at der kunne være en pointe i en webshop til 3500, i stedet for 0 kr.

Nu er det tilbud til 3500,- jo så udløbet og jeg synes da også dette tilbud på 0,- er gangske fornuftigt.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:13 | Låst

Bryan Johansson:

Simon Hansen:

Nu er det tilbud til 3500,- jo så udløbet og jeg synes da også dette tilbud på 0,- er gangske fornuftigt.

Selvom det er udløbet, er det jo rart nok at vide, at jeg ikke betalte 3500 i går, for noget andre får gratis i dag. ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 21. Jun 14
Fra  Weebio Skrevet kl. 10:01 | Låst

Vær og hver anden dag ser jeg folk komme her på Amino og spørge, hvilket webshop system folk anbefaler, ofte ser jeg folk anbefale Shopify til folk uden teknisk viden der vil hurtigt og billigt i gang.

Jeg synes selv Shopify er et fantastikt system, men der findes faktisk et reelt danskt alternativ og det er Weebio.

Du har sikkert ikke hørt om Weebio før og det er jo fordi at vi er helt nye. Vi har ingen penge til marketings kampagner, da vi har brugt alle vores penge på at lave Weebio. Det er også derfor du ser mig fumle rundt her på Amino, hvor jeg måske lidt amatøragtigt forsøger at udbrede kendskabet til Weebio.

Men når man har arbejdet på noget i rigtig lang tid, brugt rigtigt mange timer og penge vil man jo gerne have folk igang. Helst så hurtigt som muligt og det kan måske opfattes en smugle desperat.

Med weebio focuserer vi på simplicitet og brugervenlighed.

I lørdags var der en person som jeg ikke kender og jeg kender ikke hans bagrund, men jeg ved han aldrig har prøvet Weebio før. I løbet 3-4 timer satte han en fuld fungerende webshop op med produkter design ændringer mm. Og det er det weebio handler om. Og når jeg ser folk bruge weebio som min tanke er så bliver jeg bare så glad og stolt:). Jeg kan desvære ikke dele linket offentligt, men man kan spørge mig.

Folk der har prøvet eller set Weebio siger:
- Det bedste jeg har set inden for genren!
- Ser meget gennemført ud. Flot arbejde..
- Fremragende system.

Jeg vil gerne have at der flere der kommer igang med at bruge Weebio og er du usikker på om det er noget for dig, hvorfor så ikke bare prøve. Vi hjælper dig med det du har behov for uanset om du betaler eller ej. Og det er på dansk og det ikke bare hjælp i ord men også praktiskt.

Hvad gør så Weebio til et reelt alternativ:

1. Weebio er dansk og derfor får du:
- Dansk support.
- Dansk administrations modul.
- Danske templates.
- Danske email skabeloner.
- Danske vidoer.
- Danske udleveringsteder PostDK/GLS uden ekstra beregning(standard).

2. Som standard for du mere for pengene.
- Weebio har tidsbestemt rabater.(discounts)
- Weebio har relaterede produkter.
- Weebio tilbyder gavekort i alle abonnements priser.
- Weebio har en bedre template styler.

3. Vi er et lille firma og derfor kan vi hjælpe mere personligt og bruge mere tid på den enkelte kunde. Vi kan hjælpe mere hands on, lave små ændringer, hvis det er nødvendigt.

4. 100% Gratis templates
- Vi har 40 forskellige Template/Designs som vi kan tage udgangspunkt i, shopify har 10 gratis og har mere end 100 Premium themes der koster op til 180USD.

5. Gennemskuelige priser/Ingen transkaktions gebyrer.
- Med shopify betaler man transaktions afgifter, samt betaler man for ekstra features(Apps), vores målsætninger at levere de funktioner der er nødvændige og vi tilføjer hele tiden nye features og man har stor mulighed for at påvirke, hvad som kommer, det ikke noget man betaler ekstra for.

Jeg håber at jeg ved denne post har givet en lille ide om hvorfor det måske er en god ide at prøve Weebio.  

Tilmeldt 21. Jun 14
Fra  Weebio Skrevet kl. 08:40 | Låst

Hvis man tager i mod vores tilbud er der ikke nogen bindingsperiode eller tvang om at købe noget som helst ekstra, vi forventer selvfølgelig at du bliver kunde og er parat til at betale fra 199,- pr. måned.

I vores gratis tilbud er der inkluderet 8 timers praktiskt hjælp. Vi arbejder specifict med Logo, Banner og farver sådan at din webshop fremstår unik. På vores hjemme side har vi 3 design pakker der koster mellem 3495,- og 7495,- 

Dette gratis tilbud svarer til den billigste pakke der koster 3495,- 

Her er 2 eksempler på 2 designs baseret på samme template.

http://www.weebio.dk/Theme/Sunder
http://www.weebio.dk/Theme/Swixx

Vi har måske Danmarks flotteste udvalg af template/designs muligheder som du kan se her http://www.weebio.dk/themes/all

Det her er en unik mulighed for dig der gerne vil igang med en webshop hurtigt og billigt.

Med en webshop hos Weebio får du selvfølgelig support og hjælp når du har behov.

Tilmeldt 21. Jun 14
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:03 | Låst
Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 13:19 | Låst

Jeg synes virkelig at dit system og dine templates minder 99% om Shopify. Er dette bevidst? Jeg ville da gerne se noget mere nyt..

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 21. Jun 14
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Timothy Odwyer:
Jeg synes virkelig at dit system og dine templates minder 99% om Shopify. Er dette bevidst? Jeg ville da gerne se noget mere nyt

Det klart at når vi laver vores templates så kigger vi på, hvad der er derude, hvad folk kan lide og hvad som vi synes der er flot. Ja, vi er inspirede af templates, fra mange forskelle steder bla, Shopify, Bigcommerce, Americommerce og Volusion. 

Mht til systemet kan man jo godt kigge på hvordan Shopify har gjort ting, eller andre og tage udgangspunkt i noget tilsvarende og tilføre vores egne ideer.

Hvis du kigger på hele vores ordre og fakturerings system vil du se at der overhovedet ikke er noget sammenligneligt, der skal du mere over i Magento for at finde noget der svarer til måden vi gør det på. 

Det rigtigt at når man kigger på overfladen så virker det meget ala Shopify og det er vi skam ikke kede af.

Lad os feks tage udgangspunkt i vores produkter, vores produkter opretter man på nogenlunde same måde som i Shopify, men hvis man kigger lidt dybere vil man se at i modsætning til feks Shopify har vi feks Tidsbestemt Rabat, Mængde Rabat, Relaterede Produkter, Indkøbspris mv.

Det her helt bevidst at vi ønsker at skabe en god bruger oplevelse og jo det er helt bevidst at vi har flotte designs.

Jeg vil forslå dig at se Martins gode videoSmile

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)