Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny platform for flyrejsende - rate og se ratings af andre flyrejsendes oplevelser

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino :)

Vi har netop lanceret platformen, Flyrater.com, som er et sted, hvor man kan selv kan rate og se andre folks ratings af alverdens flyselskaber. Det foregår således, at man bedømmer flyselskabet, man nu har fløjet med, ud fra en række parametre som sædekomfort, underholdning og kabinepersonalets service m.v. 

Vi kører pt. en betaversion, og vi har derfor brug for en masse feedback, forslag til forbedringer og kritik, hvis I har dette. Udover feedback på selve hjemmesiden, kunne vi også godt bruge lidt sparring omkring markedsføring af hele konceptet.

Vi håber, at I vil hjælpe!

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du fanger mig for det første med det samme, når du nævner fly. Jeg er nok den absolut største fly-nørd der findes! 

Jeg synes, at du skal overveje lidt på designet. Jeg gik direkte ind, og ville skrive om min seneste tur med Qatar Airways. Jeg søger på Qatar, og med det samme kan jeg se et header-billede, der umiddelbart viser Cathay Pacific? Er det bare mig? Det kunne være fedt at give et dedikeret billede pr. airline.

Derudover, ville jeg få udarbejdet en lidt mere professionel søgningsfunktion - Jeg søgte "Southwest" hvor der intet kom. Der kom først noget, da jeg skrev "Southwest Airlines". Jeg burde kunne komme direkte ind på Southwest Airlines, blot ved at skrive Southwest.

Jeg kigger lige ydeligere rundt - jeg tror det hele bliver lidt bedre, når der rent faktisk kommer en masse anmeldelser ind. Nu har jeg fløjet en hel del airlines, så jeg smider da lige et par stykker.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian!

I forhold til headerbilleder, så bruger vi et standardbillede til samtlige selskaber. Dette gør vi af den simple årsag, at vi ikke har rettigheder til at bruge selskabernes billeder. Men jeg giver dig ret i at det optimale ville være at bruge nogle lækre billeder, af selskabets fly/logo.

Hele siden er en betaversion, så derfor er der nogle ting, som f.eks. søgefunktionen som er meget "skrabet". Men igen, så jeg helt enig med dig i at den skal hjælpe mere på vej, når man blot skriver en del af navnet. 

Siden er selvfølgelig lidt tom uden anmeldelser, så det glæder os at du vil smide et par ind! 

Mange tak for din feedback! :)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes at ideen er rigtig fin.

Men som de andre også siger, så skal I have en bedre søgefunktion og et mere moderne søgefunktion. Lige nu passer den overhovedet ikke til resten af desisgnet og skriften indeni feltet, må være times new roman eller sådan noget, det ville jeg også ændre og så i det hele taget lave feltet større, så der også er lidt højde på det :-)

Det andet der er sindsygt vigtigt, er at I finder nogen billeder, der er knivskarpe og ikke er "grynet" som dem i har nu, for ser uprofessionelt ud. Skarpe billeder med flotte farver, er vejen frem for et lækkert helhedsindtryk.

Men keep up the good work.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Yes, en ny søgefunktion er noget vi allerede har på tegnebrættet nu. I forhold til billederne så kan jeg godt se hvad du mener og det vil jeg kigge på med det samme!

Mange tak for din feedback :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du allerede til Flyertalk? Det er i bund og grund samme funktion, blot som et forum:

http://www.flyertalk.com/forum/sas-eurobonus-499/

Hvis ikke de er en direkte konkurrent er det nok et godt sted at få feedback. Ovenstående link er direkte til deres EuroBonus sub-forum, som er der hvor alle de skandinaviske flynørder hænger ud.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også insideflyer.dk, og hvis det er ren flyvekvaliltet er der jo skytrax.

Så, der er lidt konkurrenter på banen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe og Thomas.

Vi kender udemærket godt til begge sider, men det er jo altid dejligt med lidt konkurrence ;) 

Tak for jeres feedback!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi har netop lanceret platformen, Flyrater.com, som er et sted, hvor man kan selv kan rate og se andre folks ratings af alverdens flyselskaber. Det foregår således, at man bedømmer flyselskabet, man nu har fløjet med, ud fra en række parametre som sædekomfort, underholdning og kabinepersonalets service m.v. 

Vi kører pt. en betaversion, og vi har derfor brug for en masse feedback, forslag til forbedringer og kritik, hvis I har dette. Udover feedback på selve hjemmesiden, kunne vi også godt bruge lidt sparring omkring markedsføring af hele konceptet.

Vi håber, at I vil hjælpe og fortsat god søndag! :) 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har jo allerede en tråd i gang om dette ?m.amino.dk/forums/t/261643.aspx

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)