Hej Aminoer, Vi har idag en webshop med salg af hår artikler, vi begyndte og forhandle et produkt i sidste måned, et større brand som producerer el værktøjer. Igår blev vi så ringet op af Direktøren for det Svenske marked, der ville vide hvor vi købte vores produkter og salget skulle stoppe, jeg forklare så manden at vi køber produkterne hos en af deres mange grossister, som så mange andre frisører og webshops gør det. Mit spørgsmål er nu, er det ulovligt at købe et produkt af en godkendt grossist og sælge produktet videre til slutkunden? I følge mine oplysninger skulle der være fri handel i EU, så længe produktet ikke er kopi-produkt, men bliver forhandlet af en godkendt grossist. Hvis jeg ikke stoppede salget ville han pudse advokat på mig. Det skal siges det er et større anerkendt brand fra England. Som udgangspunkt tror jeg faktisk det han ville, var at have lov til at styre mine priser. Men jeg gør vel ikke noget ulovligt i at bestemme hvad prisen og den fortjeneste jeg har, er i min shop eller hvad? Jeg håber der er en venlig sjæl som kan være behjælpelig med dette lille spørgsmål :-). Venligst, Daniel |
Slet ingen der har noget input?