Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spøgsmål om Weebio vs. Shopify/Dandoman

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har gennem de sidste 3 år arbejet på Weebio e-handelsløsning som et nordisk alternativ til Shopify og Dandomain.

Vi er lige gået i luften med vores beta og vi oplever allerede at der er folk der signer op og det er jo dejligt. Vi kunne jo selvfølgelig godt tænke os der var flere;)

Jeg har 3 spørgmål.

Det første spørgmål går på om mine priser er rigtige, min målgrupppe er at hjælpe folk i gang med deres første webshop. og mit abonnements pris starter ved 345,- pr. md. Inklusive betalingsgateway. Shopify koster omkring 200 per måned plus betalingsgateway + 2% af salget. Dandomain koster 199,- for en skrabet version uden betalingsgateway. I kan se min pris side http://www.weebio.dk/priser Lige nu oplever jeg at folk siger vi er dyrere end Shopify og ikke ligger mærke til at prisen er med Betalingsgateway selv om jeg gør opmærksom på det. Skulle jeg fjerne betalingsgateway og ændre prisen til f.eks. 199,- 

Det andet spørgmål går på, hvordan jeg bedre kan gøre opmærkom på at weebio som et reelt alternativ til mine konkurrenter.

Det tredje spørgmål går på om det ville være en god ide her i starten at tilbyde at lave vores kunders webshops gratis eller er det for desperat?

Jeg vil også gerne høre jeres tanker om Weebio og hvad jeg kan gøre bedre for at nå min målgruppe og få nogle rigtige kunder i bixen?

Mvh
Bryan

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:26

Du tager ikke %'er af salg, som fx shopify?

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 11:20

Nej vi tager ikke % af salg som Shopify og ud over det har så en masse features som Shopify ikke har som standard f.eks. discount, mulighed for at angive indkøbspriser, relaterede produkter mm.

Generelt i forhold til Shopify og Dandomain har vi ikke fjernet basale funktioner som gavekort, mulighed for at ændre på design og andre ting der gør brugen begrænset.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)