Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JURA | Registrer kunder uden at oplyse 3 part.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay her kommer en lidt svær en...

Jeg vil gerne forhandle mobil abonnementer på nettet og har fundet en virksomhed som vil sælge til mig som videre salg.

Leverandøren er gået med til ikke at blive nævnt så jeg ikke afsløre min kilde...

Men hvordan kan dette lade sig gøre ren juridisk? For at min leverandør kan fortage et "nummer flyt" så skal den jo underskrives af køber og på denne kontrakt stå der er køber hermed giver "Leverandør ApS" tilladelse til at flytte nummeret.

Sim-kortet kommer også fra dem, der kan jeg vil bare modtage sim-kortet og lægge min egen besked i og sende den vidre(fragt omkostningerne er ikke et problem).

Der er tale om mobil abonnementer til virksomheder så det er b2b salg, hvordan gør jeg dette så alt er lovligt? Vær gerne så detaljeret som du synes er nødvendigt :)

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen som ved noget om dette?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

uanset hvad du får af svar herinde, så tror jeg ikke du får ro i maven før du har rådført dig med en advokat. Så skynd dig at finde en er mit råd

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er pensioneret advokat med god indsigt i forretningslivet. Du er velkommen til at kontakte mig pr mail for bistand til lavpris.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pens,

Tak for svaret, men der er ikke oprettet nogen virksomhed til dette projekt, så vil ikke kunne betale dig.

Jeg har valgt at droppe planen, skrev også til Telenor at projektet ikke kommer op og køre i år.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jeg er ikke sikker på at jeg forstå hvorfor du ønsker at gøre dette?

Men hvis ikke deres navn bliver nævnt, så kan det kun være din virksomhed som kunden indgår aftalen med. Det betyder så også at du har det fulde ansvar for den leverede vare. Er du sikker på at du ønsker dette? Det virker umiddelbart til at der kunne være nogle fordele i at lade kundeforholdet være direkte med din leverandør, så du ikke står med ansvar/risiko og så laver en provisionsaftale i stedet.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det originale grund til at gøre det sådan her, var for at gøre det lettere for kunde, i form af kun at få en faktura på flere produkter.

Ansvaret skulle stadig ligge hos min leverandør, men efter samtale med min advokat fik jeg afklaret at det ikke var en mulighed.

Køber skal jo vide hvilken virksomhed de handler med :)

Mobil abonnementet er kun en lille del af det store salg, det produktet skulle arbejde sammen med andre produkter. Så var det også for at sikre at jeg ikke udleverede min kilde til evt. konkuranter...

Men efter nærmere dialog med leverandør, er vi ved at finde på en løsning som kan gave os begge. Det vil dog stadig offentligøre min leverandør, men det må jeg jo så bare leve med. Det er mit hoved produkt som skal være fokus ikke det her bi-produkt. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)