Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk design til iværksættere

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Hvis nogle af jer iværksættere, sidder og mangler noget grafisk design, hvad enten det er i forhold til et Facebook logo, et banner eller så vel en annonce, så vær velkommen til at skrive en besked. Jeg er selvudlært indenfor grafisk design, og har efterhånden lavet en del trykte avisannoncer som har fået positiv respons. Jeg ønsker at udvide min horisont. Derfor vil jeg tilbyde jer iværksættere som måske arbejder på et smalt budget, at få det gjort af mig for en lille slat penge.

Hvis dette lyder som noget for dig så skriv endelig her på Amino eller Marcuslangkilde@hotmail.com

- Husk, dette er ikke en virksomhed, men en måde hvorpå jeg ønsker at finde ud af om denne form for arbejde er noget jeg skal ligge mere i.

Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hjælpe hvis det omhandler billeder til hjemmeside, eller lign. Hvis du mener kode HTML & Java, så desværre. Wordpress har jeg leget lidt med, men ikke noget jeg som sådan ønsker at beskæftige mig yderligere med.

Tilmeldt 7. May 15
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det var nemlig wordpress ekspert jeg søgte

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i orden, held og lykke med søgningen ;)

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig!
Skriv til mediehuset@epro.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du lave total opsætning at flyer A3 4*A4

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg formentlig godt kunne være behjælpelig med. :-) Hvad tænker du der skal laves?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin kistrup:

Kan du lave total opsætning at flyer A3 4*A4

En 4-foldet flyer i a4 størrelse pr. fold(4*a4) er ikke a3-format. A3 format er 2*a4. Vi skal ned i a2-format, men fordi du skal bruge en flyer, så kræver det 2 vandret-liggende a3 størrelser(ikke samme højde som en et a2-format, men samme areal). Det er lidt krinklet, men håber det er til at forstå. 

Medmindre du selvfølgelig tænker 4*a4 med duplex, 2 *a4 på begge sider.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være at det er mit hoved der en lørdag aften ikke kan følge med. Men på trods af mine 22 års erfaring inden for grafisk produktion (jeg ejer et trykkeri) er jeg ikke helt med på den forklaring med A4 x-antal sider ned i A2 format mm... 

Sådan som jeg læser det, så er det en 4-sidet A4-folder der spørges på? Der hvor forvirringen vidst er opstået er at den bliver kaldet for en flyer og ikke for en folder. En flyer er og vil altid være et løsark med tryk på en eller to sider.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)