Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betting app ide

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en ide til en betting app der roder rundt i hovedet på mig og vil lige høre om nogen der måske havde nogen tips til næste skridt? Er helt ny i dette og ideen er da også som sagt kun i "roder rundt i hovedet" stadiet. Hvilke faldgruber er der når man snakker betting? Min umiddelbare plan er at få ideen vurderet af en der har forstand på disse ting(Gerne gratis på dette stadie ;) )  eller måske er det bedre at kontakte forskellige betsites da de i forvejen har kunderne samt nogen af de grundtrin der skal bruges i min ide. Og så slipper jeg for en masse juridiske ting som de har på plads/styr på i forvejen. Ideen er måske ikke på nogen måde banebrydende eller interessant for spilleverdenen men lidt svært at vide når den kun er i mit hovede :)

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jmemek:

Har en ide til en betting app der roder rundt i hovedet på mig og vil lige høre om nogen der måske havde nogen tips til næste skridt? Er helt ny i dette og ideen er da også som sagt kun i "roder rundt i hovedet" stadiet. Hvilke faldgruber er der når man snakker betting? Min umiddelbare plan er at få ideen vurderet af en der har forstand på disse ting(Gerne gratis på dette stadie ;) )  eller måske er det bedre at kontakte forskellige betsites da de i forvejen har kunderne samt nogen af de grundtrin der skal bruges i min ide. Og så slipper jeg for en masse juridiske ting som de har på plads/styr på i forvejen. Ideen er måske ikke på nogen måde banebrydende eller interessant for spilleverdenen men lidt svært at vide når den kun er i mit hovede :)

Hej Hej.

Vi er ufatteligt mange som gerne vil hjælpe dig!

Men du er virkelig nød til at uddybe og forklarer mere om din ide, hvis vi skal kunne hjælpe dig :)

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det omhandler betting, så skal du nok starte med at kigge på de forskellige muligheder for registrering af firma på malta eller andre steder hvor det er nemt at få en licens.

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig.

Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)