Hej Peter. Når jeg skriver "billig", så er det fordi at jeg efter det første år her, har fundet ud af at markedsføring rent faktisk kan være rimelig dyrt og der er temmelig mange "huller" at falde i som nyopstartet - har jeg desværre erfaret nogen gange. Jeg ønsker bare at finde en der kan lave kataloger som jeg kan sende ud og som kunderne kan bestille fra. Jeg aner intet om priser på kataloger eller andet. Derudover ønsker jeg ikke et helt lager af kataloger til at starte med. Vil først prøve med en lille "prøve" på 100 stk. måske, for at se om det er noget man skal bruge flere penge på.
Glædelig jul, Annette |
Billige kataloger ??
Fik du læst min besked ? Hilsen Bent Holm |
Illustration og grafisk design
Hvis det skal være billigt, så kig forbi www.lasertryk.dk. Skal det være godt, så er du velkommen til at sende mig en e-mail. |
// Jesper Skov
Hej Bent. Fik den desværre kun lige hurtigt læst. Har haft lidt travlt på det sidste, da jeg har skiftet site og det hele var ved at gå lidt i fisk. Pt. skal jeg koncentrerer mig om en syg søn (ved siden af min shop) og få købt julegaver da det jo snart er juleaften :o) Lover at kigge på det inden længe når jeg lige får en ledig stund. Det virkede dog interessant. Glædelig jul, Annette |
Hej Anette
Jeg plejer at bruge ... www.prinfoshop.dk .. de er hurtige, de biligste jeg kunne finde og kvalitet fejler ikke noget.
|
/ Robert Radut
rr@webia.dk
www.webia.dk
70 20 11 04
Hej Robert. Tak for tippet. En glædelig jul til dig også.
Annette |