Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokathjælp til gyldighed af kontrakt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Er der en advokat herinde eller en med forstand på jura som hurtigt kan hjælpe mig med at vurdere om en kontrakt er gyldig?

Havde signeret kontrakten hvor i der stod jeg skulle betale 8.000 - så forklarer jeg ham at der er nogen oplysninger der virker forkerte.

Herefter fremsender han en ny, med meget få ændringer som jeg ikke har signeret. Nu har vi så fundet ud af, at det der stod i den første, ikke var en fejl alligevel, men det der står i den nyligt fremsendte kontrakt er heller ikke en fejl. Altså begge indeholder de korrekte informationer. Er jeg stadig bundet af den første? 

Hvis du vil have mere information og evt se kontrakterne, så send mig gerne en besked. Jeg vil virkelig gerne have et sikkert svar.. :-)

Det er ikke fordi jeg prøver at snyde ham, jeg har ikke selv modtaget nogen varer, og jeg har heller ikke betalt for noget. Så der er ingen der har mistet noget.

Tilmeldt 18. Jul 15
Skrevet kl. 14:16

Det skal siges der var en deadline på hvornår overførslen af de 8.000 skulle være sket. Den er selvfølgelig overskredet, og herefter sender han så den nye kontrakt.

Tilmeldt 18. Jul 15
Skrevet kl. 17:16

Er der nogen som kan hjælpe?

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:54

Hej Simon, 

Jeg ville tro at hvis du har skrevet under og i ikke har en nyere. ja så gælder den vel?

Hvis du vil være sikker og det haster ville jeg foreslå at skrive en besked til contago.dk med emnet "haster" og sende dem kontrakten - de vil garanteret kigge den igennem for dig super hurtigt for en times arbejde (og de har meget dejlige priser :) ) 
Mvh
Kristoffer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)