Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netbutik lukket - hvordan bytter jeg defekt vare?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Håber I kan hjælpe mig :)

Min bror har købt en skærm hos EDBshop.net, men den holdt kun ca 4mdr, så nu vil vi jo selvfølgelig gerne ha den byttet, og vi sendte den afsted som der stod beskrevet på siden, med beskrivelse af fejlen, omhyggelig indpakning osv osv.

MEN! Pakken kom så tilbage igen, fordi idioten ikke havde hentet den på posthuset, og det viser sig så nu at han har lukket biksen, og er ikke til at få fat på hverken på mail eller hans mobilnummer..

Hvad gør jeg? Jeg har hans adresse og mobilnummer, men det er på fyn, og der er liige langt nok ned :P

Håber I kan hjælpe mig.

Mvh Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Prøv at kontakte producenten, det er oftest dem der ender med at reparere den alligevel.

Tilmeldt 4. Jun 06
Skrevet kl. 16:43
Ja okay,  men hvordan finder jeg ud af hvem der reparerer for VideoSeven? Det drejer sig om en VideoSeven L22WD 22" fladskærm. Tror ikke de har nogen afdeling i danmark Tongue Tied
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 17:10

Der er vel en importør? Med mindre det selvfølgelig er parallelimport. Så kan du bare ærgre dig over at det er svært at lave akvarie i en fladskærm

Tilmeldt 4. Jun 06
Skrevet kl. 18:29

Hehe ja der er da nok ne importør :D tror ikke det kan betale sig at parallel importere sådan nogle ting hehe.. Må se om jeg kan finde ud af hvem der importerer så? :P 

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 19:58

Langt de fleste steder på nettet, hvor du handler elektronik af de "billigste priser" - er parallelimport.

IT, mobiltelefoner osv.

Tilmeldt 4. Jun 06
Skrevet kl. 20:07

Hm okay Tongue Tied

Jamen ved sgu ikke helt hva jeg gør.... 

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:36
Tilmeldt 4. Jun 06
Skrevet kl. 20:41

Hehe tak skal du ha, var vidst for træt til selv at google det Cool må lige kigge på det.

Håber jeg osse Big Smile 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)