Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Favor Drop - kender du dem ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget god ide ; http://www.favordrop.dk/faq.php 

Men hvordan tjener de penge ?  

40 kr + 5 % af varepris, dækker jo ikke engang kørsel, for ikke at tale om arbejdsløn ?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Jesper

Taxi firmaer er efter Über men dette er jo meget billiger. Det kan være de også kan leverer personer.

Jeg ved ikke hvordan de har regnet den ud. Der er 32 kr. tilbage efter moms og så skal medarbejder også have Feriepenge og hvis de er incl i 32 kr så skal de betale en medarbejder 28 kr. Og så skal der betales KM for kørsel.

Og hvis jeg kan bestille noget fra Hørsholm og få det leveret i Dragør for 40 kr. Så kan der ikke være mange penge tilbage.
Plus her skal de også ind og købe varen og dermed stå i kø som alm. kunde.


Jeg så den anden dag at JustEat.dk søgte chauffører. Og de lover heller ikke mange penge for dette arbejde. Men her skal medarbejderen da kun ind og afh, varen i butikken og leverer til kunden ingen penge håndtering.

Taget fra Deres Job opslag.: Du vil modtage instruktion samt uniform og udstyr, inden du starter på vejene. Din opgave bliver at afhente mad og bringe den hjem til vores sultne brugere i hele Odense. Din arbejdstid vil ligge i tidsrummet 16.00-21.00 torsdag-søndag. Der vil være mulighed for 1-4 vagter om ugen, hvoraf minimum 1 ligger  fredag eller lørdag.

Lønnen udgør 35 kr. + feriepenge pr. afsluttet ordre. Der køres gennemsnitligt 2 ordrer i timen, du garanteres minimum 10 ordrer pr. vagt og der køres i gennemsnit 9 km. pr. ordre. De betaler der ud over KM efter statens takster.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)