Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Generering af ordrebekræftelse, sende til kunden med link til bekræftelse..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. Findes der et program der kan lave en Generering af ordrebekræftelse/vilkår, sende til kunden med link til bekræftelse..

Med venlig hilsen

Axel

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Axel

I vores system kan du både få salgsordrer og indkøbsorder hvor du kan sende tilbud, og ordrebekræftelse samt omdanne denne automatisk til faktura. Du er velkommen til at ringe på 25101616 eller mail: mitat@albedosoft.dk 

mvh Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 16. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for interessen. Nu kan jeg ikke sådan lige se ud fra jeres hjemmeside hvad det jeg har brug for, men jeg søger som sagt noget enkelt der kan...
Jeg skriver kundens e-mail ind  ------->  Der bliver sendt email med unikt link som kunden trykker på (kunden accepterer så betingelser   --------> Jeg får så en tilbagemelding på systemet at det er accepteret..
Det skal ikke være kompliceret, og samtidigt ikke være dyrt da det herdrejer sig om et enkeltmandsfirma
Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Axel

Hvis du ønsker at se en demo vil jeg gerne sende et link så du kan prøve det og jeg vil med glæde vise det online til dig. Du må gerne sende en mail jeg kan sende til.

Det er ikke dyrt og du betaler kr. 150 per bruger.

med venlig hilsen

Mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)