Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anden løsning end Shopify

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Teleselskabet WeyNet ApS Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes at du skal tage et kig på Smartweb.dk eller BGSYS/BGSHOP.

Ellers kan du jo bruge prestashop, hvis du ikke har behov for support men er klar til at finde ud af det hele selv eller evt. spørge nogle i dit netværk.

Teleselskabet WeyNet ApS
"Løsninger til private & mindre virksomheder siden 2007"

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 09:20

Hej Britt

Vi har gode erfaringer med Prestashop, samt er vi lige nu igang med at lede efter nye referencer vi kan fremvise til helt billige engangs priser :-). 

Du er velkommen til at kontakte os på facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk, samt via vores mail info@netglobe.dk

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:29

Jeg startede også selv ud med Shopify, og blev der også længe. Der findes mange andre løsninger, men du skal huske på, at du betaler for den samlede løsning hos Shopify. Jeg gik selv over til Pretashop - som fungerer fint - men der kan ligge MEGET ekstra arbejde i det. Samtidigt, hvis du har et lille problem, så må du selv finde ud af det, eller betale dig fra det.

Min anbefaling vil derfor også være at blive - i hvert fald lidt endnu.

Hilsen Jen

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:59

Martin Jacobsen:
Shopify er det absolut nemmeste shopsystem at sætte op og begå sig i.

Nu tilbyder Weebio som er et dansk webshop system,  en lignende bruger oplevelse og i modsætning til Shopify er Weebio dansk og har funktioner målrettet danske behov. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 10:49

Bryan Johansson:
Nu tilbyder Weebio som er et dansk webshop system,  en lignende bruger oplevelse og i modsætning til Shopify er Weebio dansk og har funktioner målrettet danske behov. 

Beklager Bryan, var ikke bekendt med Weebio da jeg skrev indlægget og jeg må være undskyldt, da i jo også er forholdsvis nye. Men jeres service ser rigtig spændende ud :-)

Mvh. Martin

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)