Syntes at du skal tage et kig på Smartweb.dk eller BGSYS/BGSHOP.
Ellers kan du jo bruge prestashop, hvis du ikke har behov for support men er klar til at finde ud af det hele selv eller evt. spørge nogle i dit netværk.
Teleselskabet WeyNet ApS "Løsninger til private & mindre virksomheder siden 2007"
Jeg startede også selv ud med Shopify, og blev der også længe. Der findes mange andre løsninger, men du skal huske på, at du betaler for den samlede løsning hos Shopify. Jeg gik selv over til Pretashop - som fungerer fint - men der kan ligge MEGET ekstra arbejde i det. Samtidigt, hvis du har et lille problem, så må du selv finde ud af det, eller betale dig fra det.
Min anbefaling vil derfor også være at blive - i hvert fald lidt endnu.
Shopify er det absolut nemmeste shopsystem at sætte op og begå sig i.
Nu tilbyder Weebio som er et dansk webshop system, en lignende bruger oplevelse og i modsætning til Shopify er Weebio dansk og har funktioner målrettet danske behov.
Nu tilbyder Weebio som er et dansk webshop system, en lignende bruger oplevelse og i modsætning til Shopify er Weebio dansk og har funktioner målrettet danske behov.
Beklager Bryan, var ikke bekendt med Weebio da jeg skrev indlægget og jeg må være undskyldt, da i jo også er forholdsvis nye. Men jeres service ser rigtig spændende ud :-)