Hej, Jeg har netop fået lavet en hjemmeside hvor jeg tilbyder fotoudstillinger. Jeg er ny i det med at have en hjemmeside, så I er velkommen til at gå ind på den og komme med lidt feedback, om den er overskuelig, til at fotrstå osv. Det er en enkel hjemmeside hvor budskabet er at jeg tilbyder fotoudstillinger. Siden hedder www.lsfotoudstilling.dk - eller <a href="http://www.lsfotoudstilling.dk>fotoudstilling</a> Med venlig hilsen LSpang |
Hej Lars,
nogle pointers:
- Din salgstale skal være bedre. Man skal hurtigt blive klar over, at du er en professionel fotograf og at du vil udstille dine billeder osv.
- navnene på billederne er billedfilnavnet - er det nødvendigt at det står der? Skulle de måske ændres til noget mere eksotisk? Skulle der være en billedtekst under billederne som forklarer motivet - give billedet noget liv og historie?
- Ryk billederne længere op på siden, da jeg f.eks. sidder på min 15.4" er jeg nødt til at scrolle ned for at kunne se hele billedet.
- Designet havde jeg nok også ændret. Jeg formoder at det er Wordpress, og der er en række andre templates (gratis) som er mere interessante end det der :)