Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - feedback

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Jeg ejer hjemmesiden, www.politikeren.dk. En hjemmeside som leverer politiske nyheder i øjenhøjde med den yngre del af befolkningen. 
Den har kørt i godt 4 måneder nu, og det går super godt! 

Men jeg vil meget gerne have noget feedback herinde fra! Kom meget gerne med gode idéer og konstruktiv kritik! 

Mvh. Mads Øland-Petersen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35

Hej Mads

Super flot hjemmeside med godt setup, god overskuelighed og nem navigering.

Din breaking-række viser kun 1 nyhed og jeg går ud fra du har sat det til at dette blot skal være den nyeste nyhed og ikke en breaking-nyhed. Jeg ville enten ændre rækken til at vise "Nyeste" eller "Mest læste" eller ændre filtreringen således at den faktisk viser en breaking-nyhed og samtidig ikke blinker.

Hvis jeg var dig, så tror jeg allerede nu jeg ville lede efter skribenter til siden, da det lige nu ser ud til du skriver alt indholdet selv. Jeg mener umiddelbart du har bygget grundlaget for en stærk nyhedsside til den yngre del af befolkningen, så jeg ville i dit sted se at få investeret kapital i udvidelse så du ikke mister læsere pga. manglende stream af nyheder.

Held og lykke med projektet!

Mvh Lasse

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 16:28

Hej Lasse. 

Tak for de fine ord og råd! 

Jeg har dog ikke sindssygt mange penge at investere kapital med. Tror du, at det vil være muligt for mig at finde en mulig investor

Mvh. Mads

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 16:44

Hej Mads

Jeg synes det er et rigtigt flot site du har fået stablet på benene - meget overskueligt og pænt. Der er mange store online aviser, der kunne lære noget.

Der er nogle småting som kan optimeres løbende - men det er et supergodt udgangspunkt (og jeg er altså meget kritisk, når det kommer til webdesign :)

Det eneste der irriterer mit øje lidt er, at reklamerne ikke helt følger formatet på spalterne.

Og så tænker jeg, at dit 'logo' minder måske lidt for meget om Politiken i typografien? Det kunne være godt at komme frem til noget unkit.

Jeg sad faktisk i morges og læste på information.dk (det plejer jeg ellers ikke) - og jeg lagde mærke til, at de har faktisk også en ret pæn online avis, men alligevel ikke helt så 'ren' og overskuelig som din :)

Så, supergodt gået Yes

Du må sige til, hvis du har brug for noget hjælp til at gøre det helt overdrevet knivskarpt på et tidspunkt Wink

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 16:57

Så, nu fik jeg pillet lidt ved din CSS-kode.

Hvis du indsætter dette, så kommer reklamerne til at passe med marginerne

.textwidget img {
max-width: 100%;
width: 100%;
vertical-align: bottom;
}

Det ser da fint ud Smile

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 17:02

Hej David.

Mange tak for god feedback!
Retter CSS'en med det samme! :-)

Har faktisk nogle ting, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til.. Kan jeg tilføje dig på facebook for lige at få lidt råd? 

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 17:05

Jaeh, det må du da gerne. Jeg bruger ikke rigtigt Facebook til så meget, men bare gi' den gas Smile

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 17:39

Det er sgu en flot side og dejligt med al det indhold der er på så man rigtig får fornemmelsen af sidens opbygning og reelle udseende. 

Er enig i at logo er total rip off af Politikens og da det er en side med journalistik og et navn indeholdende næsten det samme som dem synes jeg du bør ændre det til et mere unikt logo så du ikke kommer i problemer. folk kunne nemt i farten se forkert og tro at de er på politken.dk

Få rettet annoncernes størrelse så de passer i linjerne.

Du kan begynde at søge skribenter der vil arbejde gratis af interesse. Det er sådan Indkast.dk fungere fx og der er et team der skriver nyheder hver dag. Så sæt et opslag op på siden og evt på twitter og facebook med at du søger skribenter der brænder for politik. 

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 18:14

Hvad skal kapitalen så gå til? :)

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 18:17

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)