|
Jeg synes at ane en stigende tendens til at folk offentliggør deres private mellemværende med skyldnere og dårlige samarbejdspartnere på amino. Jeg mener selv at det er forkert at bruge amino til det, da det jo nærmest bare er en moderne gabestok, som ikke vil kunne levere noget brugbart til at løse konflikten. Det eneste det kan give den "forurettede" er da højst en følelse af at "der fik jeg godtnok hævn". Med hvad mener du? Er det i orden at man offentliggør tvister og skyldnere ved navns nævnelse?
|
Skal amino være skyldnerregister?
- 1
|
Ja fordi der flere gange har vist sig at være Amino brugere der gang på gang har svindlet godtroende Amino brugere, og de dermed kan fortsætte hvis ikke resten får det at vide. Personligt har jeg valgt at undlade at oplyse om navne på de Amino brugere vi har haft problemer med, men jeg har været fristet af tanken og forstår udemærket dem der har gjort det. |
|
Ja, jeg oplever også den stigende tendens og mener at der er tale om en hårfin grænse her. Har også bemærket tråden omkring Valby firma, som jeg ikke mener hører hjemme på Amino. Alle oplever forskellige firma problemer, også dårlige af f.eks. økonomisk art, uden at dette behøver at blive offentliggjort i et forum som Amino - der er altid 2 sider af en sag. På den anden side kan der være tale om en person eller firma, som helt bevist snyder og bedrager folk i almindelighed og mange gange i stor stil - og her kunne en Amino "advarsel" være på sin plads. Det behøver ikke være hævn, men blot en hjælp til andre om ikke at begå samme fejl. PS. Vi har også haft dårlige oplevelser med flere Aminoer, men Amino afspejler jo blot almindelige mennesker i et forum og forhåbentlig kan man lære af disse oplevelser. Men slutteligt, en hårfin grænse, som den enkelte selv må sætte - og stå inde for. |
Peter
Danmarkshop.com
Bliv gratis medlem