Det er forhåbentlig kun en start Tobias, for at se om det er noget jeg kan få styr på, og til at køre :-)
Pricerunner og edbpriser er alt for store konkurrenter, så føler jeg bør have lidt mere erfaring inden jeg kan komme op med en side der har mange flere produkter :-)
Måske til den tid også have lavet en crawler så jeg ikke selv skal opdatere priserne manuelt :-)
Må jeg spørge om hvilke andre produkter du tænker? :-)
Det er forhåbentlig kun en start Tobias, for at se om det er noget jeg kan få styr på, og til at køre :-)
Pricerunner og edbpriser er alt for store konkurrenter, så føler jeg bør have lidt mere erfaring inden jeg kan komme op med en side der har mange flere produkter :-)
Måske til den tid også have lavet en crawler så jeg ikke selv skal opdatere priserne manuelt :-)
Må jeg spørge om hvilke andre produkter du tænker? :-)
Du har ikke en crawler til dette?! Hvis kan kode en lille smugle, så er det ret let... Jo større og jo mere kompleks en løsning vil nok være bedre, men du skal jo starte et sted.
Hvad angår andre produkter, så vil jeg sige at du sagtens kan udvide til alt elektronik, da jeg kan se at pricerunner og Edbpriser løber lidt bagefter med flere ting...
Men for du et generelt domæne kan jeg se en lys fremtid for dig :)