Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billigste løsning webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad er den billigste måde at starte en virksomhed på med hjemmeside og webshop mm.?

Altså hvad er nødvendigt at have og hvad kan undgås i startsfasen, hvis man vil klare sig godt?

Altså billigste løsning samtidig konkurrencedygtig.

mvh.

Abdullahi

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg tænkte mere på det tekniske dvs. hjemmeside og webshop.

Jeg har stødt ind på alverdens udtryk som open source osv. og den ene anbefaler det ene hvor den anden anbefaler det andet. Hvad er nemmest og fungerer udmærket for en som mig der ikke er den mest tekniske fyr i verden?

mvh.

Abdullahi 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abdullahi,

Hvis du skriver en mail til mat@timothymedia.com

Så lover jeg dig at vi som det første hjælper dig i morgen, både med valg af webshops-Seo-Betalingsløsninger osv.

Mvh Matias

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abdullahi

En hurtig og nem løsning er at vælge et webhotel ved f.eks. Meebox, UnoEuro eller One.com og så installere enten Wordpress eller Magento via deres "one-click" mulighed (Det er en funktion der er på disse webhoteller - og mange andre - hvor man via få klik og begrænset teknisk indsigt kan installere nogle af de mest udbredte open-source løsninger).

For hvad angår både wordpress og magento så findes der et hav af video tutorials på nettet som kan hjælpe dig igang.

Magento er en decideret webshop og i den lidt mere avanceret ende, men et godt valg hvis man også har en shop med rigtig mange produkter, m.m.

Wordpress kan installeres med et plugin der hedder woocommerce, som er et add-on til wordpress der giver webshop funktionalitet. Også til dette plug-in er der massere af video tutorials der kan guide dig.

Held og lykke med projektet.

Mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Hvad ville du anbefale, hvis du var i mine sko og skulle lave din første business med hjemmeside, webshop og ele moleviten?

Jeg ønsker noget jeg kan se mig selv i, i lang tid, og ikke behøver at skifte ud i takt med jeg bliver større og større?

Nu spørger jeg lidt dumt men jeg tænker på mht. wordpress og det at downloade og installere. Er det ikke en dårlig idé hvis nu ens computer crasher eller går i stykker?

mvh.

Abdullahi

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abdullahi

Jeg ville nok vælge Wordpress med woocommerce plug-in. Det er nemt og hurtigt at komme igang.

Ville starte med at google mig til nogle video tutorials og tilegne mig noget viden den vej. Er ret sikker på at der er nogle step-by-step helt fra bunden af du kan følge.

Mht. installation så installere du ikke noget på din egen pc. Det er en tilvalgs mulighed der er på de webhoteller jeg nævnte (og de fleste andre php webhoteller man kan købe idag). Så det installeres på dit webhotel og dermed er der styr på backup, m.m.

Mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abdullahi,

Du kan tage et kig på vores side her, hvor vi får dig igang for små penge, så du kan prøve din ide af uden det koster for mange penge.
http://billig-prestashop.dk

Vi hjælper mange som dig igang, og i takt med at deres forretning vokser, bygger vi videre på deres shop ud fra kundens ønsker.
vi anvender open source systemet Prestashop, dvs du ejer din shop og kan flytte den rundt som du lyster. De første 3 måneder er inkl. hosting hos os. Og mens du har din shop hostet hos os, får du en klækkelig rabat på udviklingstimer.

Jesper Andersen
Gohosting.dk

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abdullahi

Albedosoft har alt i et system Odoo hvor du kan lave din webshop, regnskab, indkøb og lager, CRM mv. Du kan prøve det/teste det gratis i 30 dage og se om det er noget for dig. Jeg kan hjælpe dig ved behov og support og hvis det ikke er noget kan du så prøve med et andet system, men jeg er sikker på at du vil blive tilfreds med Odoo fra Albedosoft. kontakt mig helt uforpligtende på mitat@albedosoft.dk eller telefon 25101616.

Med venlig hilsen

Mitat Ucar, AlbedoSoft 

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Abdullahi.

Du skal nok have fat i noget hosting af Unoeuro hvis du vil have noget billigt og godt.

Med hensyn til start af webshop, der kan jeg hjælpe, så hvis jeg kan lokke dig til at skrive en mail til Sebastianht@outlook.dk så finder vi en svedig løsning som passer perfekt til dig, og som ikke koster en bondegård. 

Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)