Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.bylomholt.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 20
Fra  By Lomholt Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har været længe undervejs med et super fedt koncept omkring klassisk herremode, og vi har langt om længe fundet den rette (og meget gode) kvalitet, samt nogle helt unikke skræddere til at lave vores styles. 

Men... Som vi alle ved hjælper det ikke at have en fantastisk produkt, hvis man ikke får det præsenteret ordenligt både online, som offline.. 

Derfor, giver jeg jer nu en mulighed for at skyde på pianisten, med kritik, og gerne den konstruktive af slagsen.  :)  Jeg søger primært feedback på vores interface, Er den let at håndtere helt fra ankomst til siden og til check ud. :) 

www.bylomholt.com

Det vil nok tage dig 5-10 minutter at rode lidt rundt på siden, og der helt sikkert nogle formuleringsfejl og stavefejl, det arbejder vi med i skrivende stund og de bliver  rettet i de kommende dage, så den er på vej. :) 

Hvorfor skulle du gøre det? - Det skal du fordi forhåbenligt får en god oplevelse på siden, og fordi jeg giver dig en rabat-vocher på intet mindre end 30%, og som du må anvende 2 gange, så har du både til dig selv og til en julegave! ;) Du skal bare PM mig med din feedback / og eller skrive den i kommentar så vender jeg tilbage til dig. :)

Med venlig hilsen
Lars Lomholt 

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 10:26
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Jeg har ikke lige tid til at kigge hjemmesiden efter i sømmene, men jeg har hurtigt været inde på siden. Min første tanke var: "Hvorfor står noget på engelsk og noget på dansk?". Det virker ikke troværdigt. Eftersom du har valgt et dk domæne, burde al tekst på hjemmesiden være på dansk - især menuen. 

Med venlig hilsen
Cecilie Madsen

Fra Vejen
Tilmeldt 1. May 11
Fra  By Lomholt Skrevet kl. 11:58

Tak for hjælpen!

Jeg har sendt dig en PM med uddybende besvarelse på din feedback! :) 

Lars 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 12:07

Flot hjemmeside, fede billeder. Enkelt og elegant udtryk. Kan godt se at man ikke kan komme med mange forslag idet hjemmesiden stadig mangler sit indhold og varer.

Jeg synes at den nederste skrift på siden; "By Lomholt ApS, Industrivej Vest 2, 6600 Vejen, CVR 36716444, Tlf: 29738704, info@bylomholt.com", ikke bør være lysegrøn, men derimod lysegrå som den resterende del af footeren.

Held og lykke.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:15

Med mindre i regner med at kunne vælge mellem flere leveringsmetoder, ville jeg helt fjerne valget, og bare skrive at det bliver leveret med Post Danmark.

Ellers savner jeg noget mere information om jeres produkter. Hvilket materiale er det? 1ply eller 2ply? Det kan man ikke se på billederne.

Også en forklaring på udtrykkene. Jeg er ikke sikker på at alle ved hvad "back yoke" er.

Ellers ser det godt ud.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Vejen
Tilmeldt 1. May 11
Fra  By Lomholt Skrevet kl. 20:55

Hej Mathias & Pash, 

tak for feedbacken! - I får lige en PM med mere information. 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 22:53

Hej Lars,

Jeg har lige et par forslag, kan du smide en mail til mat@timothymedia.com

Så kan vi lige tage den derinde, jeg er nemlig ikke så meget på amino.

Mvh Matias

Fra Vejen
Tilmeldt 1. May 11
Fra  By Lomholt Skrevet kl. 13:57

Tak for feedbacken på, mail!  

MVH 

Lars 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:50

Fed hjemmeside, nem af navigere rundt i og fede illustrationer. Du må undskylde hvis jeg spørger, men taget billederne? - hvis ikke har du tilladelse til dem ?, fordi ellers kan du komme ud i noget værre bøvl.

Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Vejen
Tilmeldt 1. May 11
Fra  By Lomholt Skrevet kl. 13:43

Hej Sebastian, 

Tak for feedback, og beklager det sene svar! :-) 
Billederne er helt ok! :-) 

MVH
Lars 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)