Hej Amino'er,
Jeg har været længe undervejs med et super fedt koncept omkring klassisk herremode, og vi har langt om længe fundet den rette (og meget gode) kvalitet, samt nogle helt unikke skræddere til at lave vores styles.
Men... Som vi alle ved hjælper det ikke at have en fantastisk produkt, hvis man ikke får det præsenteret ordenligt både online, som offline..
Derfor, giver jeg jer nu en mulighed for at skyde på pianisten, med kritik, og gerne den konstruktive af slagsen. :) Jeg søger primært feedback på vores interface, Er den let at håndtere helt fra ankomst til siden og til check ud. :)
www.bylomholt.com
Det vil nok tage dig 5-10 minutter at rode lidt rundt på siden, og der helt sikkert nogle formuleringsfejl og stavefejl, det arbejder vi med i skrivende stund og de bliver rettet i de kommende dage, så den er på vej. :)
Hvorfor skulle du gøre det? - Det skal du fordi forhåbenligt får en god oplevelse på siden, og fordi jeg giver dig en rabat-vocher på intet mindre end 30%, og som du må anvende 2 gange, så har du både til dig selv og til en julegave! ;) Du skal bare PM mig med din feedback / og eller skrive den i kommentar så vender jeg tilbage til dig. :)
Med venlig hilsen
Lars Lomholt