Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Systemudvikler/programmør søges til partnerskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger lidt råd (eller evt. interesserede kandidater) til hvordan jeg finder en potientiel partner som er dygtig systemudvikler/programmør.

Jeg har fået en idé som kræver at der udvikles en platform for handel via en netbaseret løsning. Det kan sammenlignes en blanding af just eat, dba og QXL. Det er dog noget helt nyt og unik inden for den branche det skal anvendes i. Så personen skal ikke være "hvem som helst" og han/hun skal have relevant erfaring og være istand til at lede IT projektet.

Der ligger en god business case og jeg har selv god kendskab til branchen hvor det skal anvendes samt forbindelser til investorer.

Så hvordan kommer jeg i kontakt med den rette kandidat? :-)

Kim

Tilmeldt 29. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:34

"helt nyt og unik"

Med over 7 mia mennesker på jorden... NÆPPE

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:52

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

kimøstjylland:

Hej

Jeg søger lidt råd (eller evt. interesserede kandidater) til hvordan jeg finder en potientiel partner som er dygtig systemudvikler/programmør.

Jeg har fået en idé som kræver at der udvikles en platform for handel via en netbaseret løsning. Det kan sammenlignes en blanding af just eat, dba og QXL. Det er dog noget helt nyt og unik inden for den branche det skal anvendes i. Så personen skal ikke være "hvem som helst" og han/hun skal have relevant erfaring og være istand til at lede IT projektet.

Der ligger en god business case og jeg har selv god kendskab til branchen hvor det skal anvendes samt forbindelser til investorer.

Så hvordan kommer jeg i kontakt med den rette kandidat? :-)

Kim

Hvorfor tror alle at udviklere har tid og lyst til at arbejde gratis?

Kan du ikke selv høre det?

"Du har fået en ide som du ikke selv tror nok på til at smide penge efter. Derfor søger du en idiot til at lave arbejdet, så du kan prøve din ide af!"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)