Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmeldingsformular + betalingsgateway i Wordpress?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har fået en opgave, hvor der skal laves en kort og simpel formular (tilmelding til et kursus) med indbygget kortbetaling, som jeg forestiller mig er en widget til Wordpress. Det er ikke nødvendigt med Dankort, da det mest er internationale kunder, der skal bruge det.

Jeg har ledt og ledt og er blevet helt rundtosset..

Jeg har fundet en løsning, der bruger 'Stripe' (http://codecanyon.net/item/wp-full-stripe/5266365), men 'Stripe' kan åbenbart kun bruges i visse lande. 

Er der nogen, der umiddelbart kender en god løsning jeg kunne bruge? Smile

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 15:19

Hej David, 

Hvad med qucik-pay eller e-pay?

God dag!

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:28

davidchristensen:

Jeg har fået en opgave, hvor der skal laves en kort og simpel formular (tilmelding til et kursus) med indbygget kortbetaling, som jeg forestiller mig er en widget til Wordpress. Det er ikke nødvendigt med Dankort, da det mest er internationale kunder, der skal bruge det.

Hej David.

Du kan bare bruge Woocommerce på en simpel opsætning, hvor du kan have diverse betalingsløsninger.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 18:58

Hej Niels

Woocommerce er lidt 'overkill' i denne sammenhæng.

Det skal blot være en lille formular med navn, emailadresse og en knap - som så giver mulighed for at man kan indtaste sit kort.

Jeg har kigget på denne PayPal-løsning - men den mangler så mulighed for, at man kan skrive sit navn. Ellers ville den være helt perfekt.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 20:57

https://itwebsite.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:41

Hej David 

Interssant opgave :-) 

Hvorfor mener du at WooCommerce er overkill? WooCommerce kan benyttes i mange forskellige sammenhæng, i alt fra webshops med 20 produktkategorier, til online booking af enkelt kurser. Det handler blot om at benytte standarderne og derefter vinkle det i den rigtige retning. 

Tror faktisk din tid er brugt bedst herigennem, især taget i betragtning af at WooCommerce har indbygget hele betalingsflowet. Du skal "blot" koble en betalingsløsning på. 

Uanset hvad held og lykke!

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 22:35

Hej Simon

Simon Børsting Sørensen :
Hvorfor mener du at WooCommerce er overkill?

Det er fordi, der kun er behov for, at folk tilmelder sig i en lille formular med navn og emailadresse - og betaling med kort. Der er ikke brug for nogen egentlig webshop, kategorier osv. Desuden er det heller ikke nemt at lave om på den formular, som woocommerce kommer med per default, så der vil ligge alt for meget udviklingstid bag sådan en løsning.

Endelig drømmer jeg om en simpel widget-løsning, som min kunde kan rykke rundt på efter forgodtbefindede i den layouteditor, som jeg har installeret i forbindelse med deres hjemmeside. De har simpelthen ikke tid til at sætte sig ind i woocommerce, bare fordi de skal sælge et par billetter til et kursus et par gange om året. 

Smile

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 22:41

Hej Niels

Niels Madsen:
Den her er ny, men kun til Paypal: POWr Order Form

Det ser meget lovende ud. Tak! Smile

Mvh David
-

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:11

davidchristensen:

Hej Simon

Simon Børsting Sørensen :
Hvorfor mener du at WooCommerce er overkill?

Det er fordi, der kun er behov for, at folk tilmelder sig i en lille formular med navn og emailadresse - og betaling med kort. Der er ikke brug for nogen egentlig webshop, kategorier osv. Desuden er det heller ikke nemt at lave om på den formular, som woocommerce kommer med per default, så der vil ligge alt for meget udviklingstid bag sådan en løsning.

Endelig drømmer jeg om en simpel widget-løsning, som min kunde kan rykke rundt på efter forgodtbefindede i den layouteditor, som jeg har installeret i forbindelse med deres hjemmeside. De har simpelthen ikke tid til at sætte sig ind i woocommerce, bare fordi de skal sælge et par billetter til et kursus et par gange om året. 

Smile

Fin begrundelse. Jeg kender desværre ikke til et konkret plugin der tilgodeser netop det behov. Der skal være også være et betalingsmodul mm. Hvis du vil have alt til at ske on-page skal du også huske at opsætte SSL-certifikat :-) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)