Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søg Rejsekammerater

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg mit nye site online efter de sidste bruger tests og i nat udsendt min første pressemeddelse til forskellige rejsesites og magasiner.

Djoin.dk handler sådan set bare om at connecte personer der går med rejsedrømme men savner nogle at udleve dem med. Rejsekammerater, rejsevenner, rejsepartnere - kald det hvad du vil.

Jeg har navngivet min side www.djoin.dk - måske lidt twistet, men jeg tror på et lidt anderldes navn skaber identitet og huskes bedre frem for et mere klassisk og trditionelt ville gøre.

Ligeledes vil jeg benytte slogans som feks.: Djoin Rasmus fra falster der ønsker at opleve braziliens grønne regnskove.

Se mere på min side www.djoin.dk som godt nok pt. er meget tom, men jeg arbejder på at få det bruger indhold som skal være sidens kerne.

Hyg jer derude!

Mange hilsner

Daniel van Acker

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:38

Hej Daniel

Fin ide og flot design.

Det er både godt og skidt at man kan oprette rejseannoncer uden at være registreret. Det giver en støre risiko for at du får en masse skod-annoncer, men på den anden side er det jo nemt at gå til.

En anden ting jeg faldt over var at man kan se dine kontakt-oplysninger på din profil uden at være logget ind. Det er en fin service overfor spammere, hvis robotter vælter rundt og samler alle de email-adresser de kan finde. Måske det ville være bedst, hvis man skulle være registreret og logget ind for at se lige præcis den slags oplysninger.

Held og lykke med projektet, og god tur næste år Smile

/Peter

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:38

:-) Fin side Daniel, lækkert at se dine projekter bliver fuldført og udlevet. Min rejsekamerat er dog kæresten, men inspiration kan man da helt sikkert finde derinde.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Fra  Ackers Skrevet kl. 12:06

Tak for feedback :) 

Til Peter
Jeg kan sagtens følge dig :) du har ret men det er faktisk med vilje. Jeg er selv træt af info skal gemmes væk og kræve login til det ene eller det andet. Det vil vise sig om folk vil oprette annoncer og hvis ikke på baggrund af dette, så må jeg lave det om så det kræver login at se info.

Jeg har valgt at tilgang til info og simpel annonce-oprettelse skal være det primære, for at få en masse indhold og ikke gøre noget meget enkelt meget besværligt :)

Hvor skal du hen Kristian?

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:40

flot hjemmeside... behageligt design...

Vil give dig en idé, som jeg selv pulsede på en gang... brug den eller lad vær ;-)

Men se om du evt. kunne skaffe sponserende virksomheder.. virksomheder der gerne vil give en ting til rejsen, iform af rejsechecks, tøj, taske med logo etc... hvor så de rejsende der modtager dette sponsorat til gengæld skal gøre et eller andet, fx. holde en rejsedagbog, tage billeder af deres hovedkvarter i udlandet, berette om områder de har besøgt... ofte kan det være dyrt for en lille virksomhed at skulle sende en person til asien for at tjekke en lille ting ud...

Det kunne være et trækplaster til dit website.... det vil nok kræve lidt arbejde med at skaffe virksomheder, men jeg tror der er muligheder i det...

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Fra  Ackers Skrevet kl. 15:41

go idé brian :) den vil jeg tænker lidt over og se om jeg kan få implementeret :)

tak for feedback

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 23:51

Faktisk en ret fed ide, Brian..

Acker, du kunne måske lave en sektion, hvor firmaer søger efter rejsende til et bestemt område, hvor firmaet så beskriver hvad "opgaven" går ud på, og hvad belønningen er. Så kan rejsende hurtigt tjekke, om de kan tjene en skilling, ved lige at tage et smut forbi "hvad det nu måtte være"..  

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)