Det er min fødselsdag i dag. - Hurra for mig! 31... Hm... Det føles som sædvanlig ikke spor anderledes end i går og jeg synes ærlig talt ikke, at der er meget at fejre. - Altså jo, for pokker der er MASSER at fejre! ... bare ikke at jeg unægteligt, er et år tættere på "den allersidste dans". Fødselsdag er en dag, som jeg egentlig aldrig rigtig fejrer. - Eller det vil sige, jeg "tvinges" som regel til at lades meget som om at jeg fejrer en masse, for mine børns skyld. Det eneste jeg virkelig ønsker mig på min fødselsdag, er en masse aktivitet i "Dimseriet"! En masse bestillinger! - (Der har nemlig ikke været en eneste, siden jeg lancerede min hjemmeside Jeg vil nemlig langt hellere fejre, at jeg for første gang i mit liv, står på egne ben. - Uden sikkerhedsnet, uden "den offentlige sutteklud". (Den historie, kan du læse mere om her - hvis du er interesseret: http://www.rikkemyogdimseriet.dk/#!Jeg-VIL-sgu-klare-mig-selv/grt8a/561d152c0cf297bd68619ab5 Her fra Amino, har jeg fået et fint flag, ved mit navn - det er jeg super glad for, men ville blive MEGA-HAMMER-SMADDER-MØG-HAMRENDE-LYKKELIG hvis I gad dele min historie - min hjemmeside - like/del/kommenter min facebookside - dele min gejst og iværksætterglæde og mit håb, med jeres netværk! Tal om mig, husk mit navn til jul, hold denne tråd lidt i live i dag... så er du sød og dejlig <3 www.rikkemyogdimseriet.dk www.facebook.com/dimseriet Jeg VED at de tegninger jeg kan tegne, de portrætter som jeg skaber, er helt unikke for folk. Jeg VED at jeg er dygtig til det, som jeg laver! - Men jeg kan være den bedste i landet... det betyder ingenting, hvis ikke der er nogen, som ved at jeg eksisterer. - Jeg ved at I herinde på Amino, om nogen forstår, hvad omtale betyder. At få en portræt tegning fra mig, er da en mægtig fin julegave ide? ... "Vind i sejlene" det er mit højeste ønske, i denne verden! Og så verdensfred - også det - Og okay, det ér nu også meget rart, at få en lille lykønskning - det er man jo så vandt til :) |
Godmorgen og tillykke med fødselsdagen 🎂
Jeg skal gerne dele din side på facebook.... Men er ikke helt sikker på det er nok. Bruger du noget på marketing, som det ser ud nu? Eller vil jeg forslå at du kigger på noget facebook annoncering, det er rimelig nemt at komme i gang og du for meget action for pengene 😊
Vh. Jakob