Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping? Er der kun fiaskoer?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt dropshipping siden jeg startede og jeg er her endnu :) og heldigvis med fremgang .

Der er en del udfordringer, korrekt og der opstår til tider nogle problemer. Men det gør der jo alle steder :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Jeg har brugt dropshipping siden jeg startede og jeg er her endnu :) og heldigvis med fremgang .

Der er en del udfordringer, korrekt og der opstår til tider nogle problemer. Men det gør der jo alle steder :)

Der er helt sikkert en hel del man skal ind i, men det bliver rutine til sidst? :)

Må man spørge hvilken webshop du har?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Uldal:
Var jeg dig ville jeg kontakte ham her f.eks http://stores.ebay.co.uk/Lidstersfishingsupplies

Kinagrej og noname fiskegrej sælger generelt meget dårligt i danmark, så det er godt nok et dårligt forslag du kommer med.

Iøvrigt er det ofte et større arbejde for en forhandler at implementere dropshipping, så det kan sjældent betale sig at indgå den slags enkeltaftaler.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte jeg også Karsten med, at folk tænker vel på mærkerne.

Dropshipping tænker jeg som en god opstart fordi jeg ønsker, at starte stille ud og har ikke umiddelbart plads til et lager hos mig selv.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør vælge en branche du vil arbejde med og så efterfølgende finde grossister.

At finde gode leverandører er ofte et stort arbejde. Brug google og kontakt dem du finder interessant. Du skal forvente at de kræver du er momsregistreret og har en relevant branchekode.

De fleste er tilbageholdende med at give information om leverandører til konkurrenter. Især i åbne forums som amino.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moneda.

Tak for dit indlæg :)

Har skam styr på registreringen osv hvordan det forløber. Ville også mest bare høre om folks erfaringer med dropshipping :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

www.happykids.dk

De fleste af mine produkter kører på dropshipping. Jeg har aldrig haft det store opstartsbeløb, så der er en del manuelt kontrol arbejde, men generelt oplever jeg ikke de store problemer med det.

Der har været 1-2 grossister jeg har valgt fra pga. problemer med levering, lagervarer og andre problemer, men det er ikke så tit jeg oplever disse problemer. Heldigvis. 

Venlig hilsen

Henrik 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)