Nu konflikter det så med min just indkøbte upgrade til CS3. Hvad gør jeg? Jeg kan godt installere alle de andre (indesign, illustrator m.m.), men photoshop'en siger, den konflikter med den trial... øv.
Nu ved jeg ikke lige hvad du præcist kan gøre, går ud fra du har slettet den trial. Men det hurtigste er vel nok at ringe til adobe på deres support telefon 38322914 , de kan sikkert i løber af 30 sek fortælle dig hvad du skal gøre
Nu konflikter det så med min just indkøbte upgrade til CS3. Hvad gør jeg? Jeg kan godt installere alle de andre (indesign, illustrator m.m.), men photoshop'en siger, den konflikter med den trial... øv.
Er det beta/pre release versionen du havde installeret, der har været en del bøvl med den, og jeg ved adobe på et tidspunkt kom med et lille program der kunne hjælpe med at fjerne det helt - Nu kan jeg selvfølgelig ikke lige finde et link, men leder gerne lidt mere hvis der er tale om betaen af CS3 udgaven
Der sidder nok nogle folk hos Adobe med røde ører :) Håber overstående link hjælper dig på rette vej med at kunne få det fjernet og installeret fra ny.
Det håber jeg da. Jeg har nu måttet installere CS3 ialt 3 gange, og det tager jo lidt tid hver gang + hente opdateringer og få dem installeret. Jeg er i hvert fald ikke indstillet på at hente beta-versioner sådan lige med det første igen!
2. gang gjorde jeg det, Adobe anbefalede, og så kunne mac'en ikke se min acrobat som værende en del af pakken. Den ville have sit eget serienummer. Flot! Og så måtte jeg jo pille det hele ud og begynde forfra – igen.
Men nu kører det vist, og jeg er meget taknemmelig for de hurtige svar, jeg kunne få her igennem. TAK!