synes vel nærmest den siger kvartal og du er stiftet med den 18/5 så du ville ha moms der skulle være indberette for 2. kvartal senest 1/9 - og det vil nok alt andet lig sige - en bod på 800 kr for ikke at have indberettet for tiden 18/5 til 30/6 - uanset det var en 0 eller andet desværre
generelt ja - moms kvartalsvis stiftelsesåret - og hele året derefter
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Som nystartet virksomhed er du kvartals sat til betaling af moms. Jeg har i mange år haft personlig ejet virksomhed og betalt hvert halve år. Nu har jeg oprettet et Aps og nu skal jeg betale kvartalsvis - lidt træls. Er ved at tage mig sammen til at lave 3. kvartal.
John . Jeg har indberettet moms pr 1/9 og også fået købsmoms retur.
Jeg komme bare i tvivl om det skulle indberettes den 1/12 da regnskabs programmet sagde indberet om 142 dag ?...
Men tak for hjælpen til dig john og mogens ligeledes
Steen
Strålende - dmt regnskabsprogram hvis det ikke kan finde ud af at nye har kvartmoms - sig det til de som har programmet - så de ikke får en masse sager på halsen - med mindre det er dig selv der har fortalt programmet, at du har halvårsmoms
Sælger man et regnskabsprogram, så må man forudsætte, at det enten blander sig uden om momsperiode - eller siger korrekt besked om hvornår der skal indberettes og ikke helt forkert
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER