jeg skal ha oprettet en hjemmeside hvor jeg kan sælge mit produkt. Er mildt sagt ikk særlig IT stærk. Hvilken domæne-udbyder og webhotel bør jeg vælge? og hvor skal jeg vælge at designe min side. Der er en masse udbydere der reklamere med man nemt kan lave sin egen hjemmeside hurtigt. Men hvad er bedst, og stadig gratis eller billigt at oprette? Har ikk pengene til at få nogen til at lave den for mig, så har brug for råd til hvordan jeg bedst kommer igang billigt. venter spændt på jeres svar.
Jeg tænker umiddelbart noget wordpress med et shopping modul (mener det hedder woocommerce til wordpress). Der findes et have af online guides som kan bistå dig når du ikke har nogle penge at kaste efter nogle til at lave det for dig. Men tænker ellers at du kan nå rimelig langt for få tusinde kroner med nogle af de tilbud folk ligger op herinde. Men hvis du ikke har penge og kun timer at kaste efter så er online guides vejen.
Vælg en webhotel udbyder der tilbyde wordpress via one-click. Dvs. at du blot aktivere wordpress på hjemmesiden. En udbyder kunne være Meebox, One.com, Unoeuro - men det findes mange. Har selv gode oplevelser med både Meebox og Unoeuro.
God fornøjelse.
Mvh. Jannik
Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!
Der er som du selv har erfaret tonvis af muligheder.. Såfremt du ønsker en holdbar løsning med fremtidige muligheder, så vil jeg anbefale dig at prøve kræfter med en WordPress løsning.
Flere webhoteller tilbyder såkaldte one click indstallationer. Ex. Unoeuro.
Goddag Kjerside, jeg kan helt sikkert anbefale Surftown lige nu, de har lige nu et kanon tilbud på deres "Advanced"pakke, som du kan få til kun 50,00kr hele det første år (gælder til 19/10-2015)