Sendte følgende mail til Vestas idag, men da jeg ikke har fået noget svar endnu. Så ville jeg hører om der var nogle af jer herinde, som kunne svare eller hjælpe til/på følgende.
Hej Vestas!
Jeg sidder og er igang med at skrive min stor skriftlig opgave, og er løbet ind i et par spørgsmål, som jeg ikke syntes at kan finde besvaret nogle steder.
-Har I faste priser på jeres vindmøller? Eller afhænger prisen af ordre størrelsen?
-Da koncernen har en lang historie, og ikke kun har beskæftiget sig med vindmøller, ville jeg spørge om I kun beskæftiger jer med vindmøller idag?
- Jeg ved at I er en virksomhed, der investerer en hel del penge i forskning. Derfor ville jeg gerne vide, hvordan I selv mener i ligger prismæssigt i forhold til jeres konkurrenter? Er i blandt de dyreste, middel eller billig?
- I må evt. gerne nævne et par konkurrenter, som jeg kan bruge til en konkurrentanalyse.
Det behøves ikke at være en omfattende besvarelse, men bare kort og godt.
Håber I kan besvare hurtigst muligt, da jeg står og skal bruge det for at komme videre med min opgave. Det er selvfølgelig også helt iorden, hvis alle spørgsmål ikke bliver besvaret.