Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger virksomhedspraktik i et rejsebureau

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej,
Jeg vil meget gerne arbejde i et rejsebureau, da jeg brænder for kundeservice samt rejseri mijøet. Jeg har sendt mange ansøgninger, dog uden held desværre.
Det jeg vil frem til er, at jeg lige pt. går ledig, og er på dagpenge, og i den anledning ville jeg høre om i ikke var interesseret i at prøve mig HELT gratis i 4 uger i virksomhedspraktik - i skal ikke betale løn eller forsikring - det vil i ikke fortryde, og i har intet at tabe.. Så, kan i lige prøve mig an evt.. Jeg er ikke kræsen hvad angår arbejdsopgaver. 
Jeg vil virkelig gerne det her, så giv mig venligst en chance.. De 4 uger kan evt. udvides til 13 uger, hvis samarbejdet fungerer fint har jeg fået at vide af jobcentret. 
Jeg er 28år gammel. Jeg har desuden en BA-uddannelse fra Handelshøjskolen i København. 
Nogle der kunne hjælpe? Eller kunne skrive en relevant link/mailadresse jeg evt. kunne spørge til..
Gider ikke at høre på dumme kommentarer - kun fornuftige løsninger tak!
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12892
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så stop nu lige med at poste det samme indlæg flere gange!

Det mindste man kan forvente af en BA fra CBS er da at du skriver hvad uddannelsesmæssig baggrund du har, hvorfor skal man skulle tage dig i praktik? hvad kan du tilbyde virksomheden?  I øvrigt vil det nok være smart med et navn samt nogle kontakt oplysninger.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)