Hej, Nu har jeg søgt 300 jobs i lufthavnen og i rejsebureauer - dog uden held desværre.. Jeg er ledig lige pt., og tænker at virksomhedspraktik ville være et fantastisk mulighed for mig.. Det er jo gratis for virksomheden, så tror i ikke at de ville sige ja til en gratis medarbejder?? Hvilke virksomheder i lufthavnen kunne bruge en praktikant i 4 ugers tid - evt. 13 uger ved nærmere aftale.. Jeg synes bare, at det er svært at finde det specifikke modtageradresse hvad enten det er lufthavnen eller et rejsebureau. Er det noget i kan hjælpe mig med.. Har prøvet cph.dk, så please kom med noget konstruktivt i stedet for meningsløse kommentarer.. Kender i nogle som kunne bruge en kompetent virksomhedspraktikant? Er ikke kræsen, hvad arbejdsopgaver angår.. Jeg er 28 år og bor i Helsingør.. Jeg har en BA-uddannelse fra CBS.. |
Jeg forstår ikke hvorfor det er så svært for dig at finde nogle firmaer? Prøvet at kontakte CPH de må jo vide hvilke virksomheder der er på området. Har du overvejet at tage en tur i lufthavnen ? en anden mulighed kunne være søgning via CVR registret.