Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til kontrol af IT freelancers (System ala Odesk/upwork)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger efter et program så jeg kan følge med i hvad de udviklere fra Indien laver som jeg har som freelancere.
Altså et program i stil med systemet fra Odesk/upwork hvor jeg løbende kan se screenshots og antal klik på mus/tastetur.

Findes der et program som kan dette, og i givet fald - Hvad kan i komme med af anbefalinger.

Takker.

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Fra  theEcompany/Softrender Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vores software development house brugere interne scripts til eksempelvis brackets, der registrere minutter på et givet projekt. Dette fører vi over redmine for at PM eller PO har indsigt over status på en givet dag.

Du kunne alternativt overveje et development house tættere på Danmark, så har du mulighed for at besøge virksomheden og vice versa.

Venlig hilsen,

theEcompany/Softrender

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har brugt lidt forskellige programmer til at styre mit team.

Toggl.com er klart det pæneste - og giver klart det bedste (grafiske) overblik over projekter, timeforbrug, medarbejdere mv. Jeg bruger det ikke selv mere, da det ikke kan tage screenshots og heller ikke integrerer godt sammen med Jira.com

Timecamp.com er også et godt program som jeg har brugt en del - der er både screenshots og gode integrationer. Det er lidt uoverskueligt (synes jeg), men når man vender sig til det, er det udemærket. Jeg valgte at gå væk fra det efter nogle uheldige episoder med at de kopierer tidsangivelser. Det betød, at vi skulle gennemgå alle tidsangivelser for fejl manuelt.

Idag bruger vi hubstaff.com, da det er nemt og overskueligt - og kører sammen med Jira. Det er de ting som vi har brug for, samt integration til paypal, så du kan overføre penge direkte fra systemet til dine freelancere. 

Jeg må indrømme at jeg ikke bruger screenshots funktionen ret meget, da jeg stoler på mine folk :)

Vh Karsten

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)