Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af idé!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg er en ung mand som går rundt med en drøm om at blive iværksætter
Jeg er igang med at uddanne mig til finansøkonom, og har i denne sammenhæng fået undervisning i en masse relevante fag i forhold til start af egen virksomhed.

Jeg har fået en rigtig god idé til et produkt, hvis jeg selv skal sige det... men det er jo ikke altid helt nok ;)
Så jeg vil høre, hvad jeg skal gøre for at få vurderet min idé?

Produktet vil blive brugt til ejendomshandel. 

Jeg har også brug for hjælp til at udvikle min idé, da jeg ikke selv har de færdigheder der skal til for at skabe produktet. 

Skriv endelig hvis i kan hjælpe mig, eller har nogle gode råd. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeppe Balling Sørensen:
Så jeg vil høre, hvad jeg skal gøre for at få vurderet min idé?

Du skal lave et indlægAmino hvor du fortæller om ideen, og efterfølgende beder om feedback. Så du er halvvejs der ... nu mangler du bare at beskrive ideen :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

..ja, og den er klassisk: Hvordan beskriver jeg min idé og får feedback uden den bliver snuppet. Men ja, beskriv den så godt du kan. Prøv derefter at vise beskrivelsen til venner og familie - det giver som regel flere gode spørgsmål og kommentarer, end man skulle tro! Prøv også at gå i en bank og spørg, om de vil støtte den med et lille opstartslån. Hvis du er heldig, vil de også komme med god input.

Fra Koebenhavn
Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Håber det er et innovativt produkt, som er med til at ændre den måde trad. ejendomshandel foregår på gennem filialer og mæglere..

Jeg tror på sigt at ejendomsformidling gennemgår en væsentlig prisreduktion for forbrugeren gennem online muligheder. Tendensen er allerede igang.

Jeg arbejder selv i den finansielle sektor...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Balling Sørensen:
Jeg har også brug for hjælp til at udvikle min idé, da jeg ikke selv har de færdigheder der skal til for at skabe produktet. 

 

Du bliver nødt til at være meget mere specifik med hvad det er du søger hjælp til, er det en matematiker, ingeniør eller designer du søger eller noget helt andet? Det er jo kun dig der kan vide hvad du skal bruge.

 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

En idé med noget ejendomshandel?

Det plejer der at være penge i. Sæt igang!

Fra Koebenhavn
Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på så meget.

Der er i forvejen en voldsom konkurrence på området og skal have gjort dig tanker om din differentiering.

Derudover er det svært at vide hvad det er du vil... Hvis det ikke er WWW eller App der kommer med noget "nyt" i forhold til de eksisterende sites, eller er med i disprutionen af sektoren tror jeg det bliver svaert.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Kontakt mig gerne - jeg kan være behjælpelig mht. udvikling af din idé.

Send mig en mail på lmandix@live.dk

Venlig hilsen

Line

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Medmindre det er en helt unik idé med et meget stor indtjenings-potentiale ville jeg ikke være bange for at komme ud med ideen. Langt det meste arbejde ligger i udførelsen og ikke selve ideen, med mindre det et produkt der skal patenteres.

Det er dem der brænder for deres idé der fører den ud i livet - ikke alle dem der kigger med fra sidelinjen. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)