Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: 2 annoncører - tilbydes: gratis markedsføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er måske et usædvanligt indlæg, og jeg ved heller ikke, om det er det korrekte forum, men nu prøver jeg.

Vi har en hjemmeside, hvor vi har to faste 'annoncepladser' (ude til højre).
http://www.huskgaven.dk

Denne annonceplads er gratis - annoncøren betaler intet.

De er pt. besat af to internetsteder (hhv. et banner og et tekstlink), som vi dog ønsker at skifte ud.

Der betales ikke noget for denne annonceplads i øjeblikket - vi vil bare gerne have annoncer, der er relevante for de besøgende, og vi vil gerne hjælpe et par af de netbutikker, som endnu ikke har vokset sig store, men som har en fin butik, overholder alle e-handels-kravene (også de 'uskrevne') og som måske har en sjov idé eller en skæv vinkel i sin butik.

Butikker med 'voksen-indhold' eller gamblingrelateret indhold har ikke interesse.

Hvis du har en butik, du mener vil kunne interesse vores brugere (som spænder fra børn til pensionister), er du velkommen til at skrive lidt i denne tråd.

Vi kigger tråden igennem, og hvis vi finder din butik spændende, skriver vi til dig for at aftale nærmere.

Vi har de to pladser at gøre godt med, og vi vil gerne have to forskellige typer af butikker på.

Med venlige julehilsener

Kenneth - huskgaven.dk 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 20:57

Hej Kenneth!

Jamen den er vi da med på...hvis vi har Jeres interesse Smile

De Bedste Hilsner

MILLA-PETIT Denmark

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 21:26

Det var da en fornem idé... og så lige op til jul.

Jeres site har et ret sødt look :)

Du er helt sikkert i det rigtige forum, det er der ikke tvivl om... Der skal nok være nogle relevante og interessante butikker at vælge imellem.

Fortsat god dag,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:59

Hej Kenneth

Gratis markedsføring er jo et tilbud, der er svært at takke nej til.

kriterierne hvad angår den lille, nystartede, alternative netbutik, der dog lever op til alle formelle og uformelle krav mener vi i al ubeskedenhed at kunne leve op til.

Vi håber derfor, at I vil tage os i betragtning ved tildelingen af de to pladser.  

Gaven til drømmeren såvel som nostalgikeren findes hos www.scalecar-garage.com

Med venlige hilsener

Thomas

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:49

Jeg vil foreslå jer at tage et kig på den meget seriøse butik www.plantetorvet.dk.
Min egen forbindelse til Plantetorvet er både kunde-, leverandør-, og bestyrelsesrelateret, så mit forslag må endelig ikke opfattes som uvildigt.

mvh Hans

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:10

Tak for henvendelserne og jeres svar i denne tråd, vi har nu fundet to, der passer fint ind.

Mvh
Kenneth - huskgaven.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)