Jeg er på nuværende tidspunkt i en position, hvori jeg mangler at producere en Prototypeapp/hjemmeside(helst app).
Jeg har henvendt mig til en investorer(venturefond) med min ide, dog fik jeg den meddelelse at det er en "fin ide", dog mangler jeg at lave en prototype app/hjemmeside.
Så jeg skriver her inde i håb om at kunne finde en dygtigt,passioneret app designer og en sælger der har erfaringer med iværksætteri miljøet.
MVH L
Skriv i min indbakke, hvis du har blod på tanden og kan opfylde de kriterier.
Jeg er på nuværende tidspunkt i en position, hvori jeg mangler at producere en Prototype app/hjemmeside(helst app).
Jeg har henvendt mig til en investorer(venturefond) med min ide, hvor jeg fik meddelelse at det er en "fin ide", dog mangler jeg at lave en prototype app/hjemmeside.
Så jeg skriver her inde i håb om at kunne finde en dygtig,passioneret app designer og en sælger der har erfaringer med iværksætteri miljøet- Der villig til at være en del af projektet, og eje en andel af den kommende virksomheden.
MVH L
Skriv i min indbakke, hvis du har blod på tanden og kan opfylde de kriterier.
Jeg glemte at skrive på opslaget, at jeg søger nogle der vil eje en del af min kommende virksomheden. Dog skal de være i stand til at kunne udvikle en app. :)
Jeg har reelt set ikke brug for en sælger faktisk, men det som jeg prøver at finde er en person der kan lave apps. For jeg har brugt flere måneder på at udvikle ideen, samtidig med at jeg har lavet en forretningsplan. Så personen der laver appen, for selvfølgelig en bid af kagen. Når nu virksomheden bliver etableret. Jeg er personligt selv sikker på den vil generere millioner, samtidig med den vil ekspandere. Jeg ser mig selv som Visionary, som Steve Jobs, dog mangler jeg en person som Steve Wozniak;)
Hvis jeg var dig, ville jeg betale mig fra at få lavet en prototype.
For det første er en prototype ofte rimelig billig at få lavet. For det andet vil du kunne tiltrække langt bedre folk, hvis du både har en prototype og funding på plads. For det tredje vil du stå langt stærkere i en forhandling om ejerandele med fremtidige partnere hvis du selv har sørget for prototypen og skaffet funding.
Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias