Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ApS selvskab og udskrevet regning i andet navn.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.
Håber virkelig nogle kan svare på det her, for synes ikke jeg kan læse mig til det.
Min mand har et ApS selvskab, og vi skulle bestille farvepatroner til firmaets printer. Det gjorde min far for os da han har mere forstand på det og fandt nogle billigere. Og uden at tænke om os så bestilte min far det i hans navn og adresse. Også er mit spørgsmål så; kan jeg stadig godt trække regningen i firmaet når det står i min fars navn?

Mvh en lidt forvirret kone ☺

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja-  gør roligt det. Næste gang kan han lige få firmanavn på, men det er jo ikke anderledes, end at det er et udlæg din far har gjort privat - og jeg ville ikke drømme om at bruge tid på udlæg - men bare føre dem direkte ind i regnskabet som printerpatroner

Eneste lille bitte men er, hvis I har selskab hjemme og bruger printeren privat også, for så skal momsen deles, men ellers - bare ind i regnskab med dem

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for svaret. Min svigermor mener nemlig man ikke kan, og jeg kan ikke helt se forskellen på hvis navn det er så længe de er trukken i firmaets bank

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

du har mest ret - men det er korrekt at man skal søge at få faktura til at være udstedt til selskabet  eller skal man køre via udlæg, som du næppe gider, så - faktisk har din svigermor ret i, at som udgangspunkt skal en regning til et selskab være udstedt til selskabet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for det. Vi vil selvfølgelig søger for at få det i firmaet frem over, men lige den her kommer bare ind som den er ☺

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)