Hej Leza,
Du har så evig ret mht. sms det er bare et medie der er totalt overset,
selvom det typisk har en effektivitetsgrad et sted mellem 20%-30% mere i forhold til E-mail.

Takket være SmartPhones & tablets :)
Jeg kan ikke se der skulle være noget i vejen for det, idet jeg må gå ud fra at de
kunder som selvfølgelig har købt af dig, har givet dig sine oplysninger, de har evt.
givet dig permission til at også modtage service informationer fra dig, og hvad sikkerheden angår,
er den jo bedre end E-mail.
Du kan evt. også bede om at de skal indtaste en kode for at bekræfte ved deres tilmelding, 1. gang
og ligesådan at såfremt de skifter nummer eller ikke længere ønsker at modtage det på en SMS,
at de har mulighed for på en forholdsvis nem måde, at afmelde sig igen.
Og mht. .pdf kan du jo bare lave et ClickToAction link i smsén, som peger hen på en .pdf dokument,
hvis du finder dette nødvendigt, mulighederne er mange.
Håber du kan bruge svarene.
God fornøjelse med at pleje dine kunder, bare endnu mere effektivt.
Mvh. Per