Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uber Taxi

Side 15 ud af 16 (155 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror fik forklaret det nu men synes livet er hårdt når alle job muligheder forsvinder så sådan en som mig er kun førtidspension 

jeg må erkende at uber er ulovlig og det er jo også godt når de ikke overholder loven , jeg håber dog os uden uddannelser kommer andre job muligheder i samfundet 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hej Jack 

Wink Er det god ide, at offentlige private mails ?

Det er vel derfor de er PRIVATE ???

Du kan jo altid skrive til support@amino.dk hvis du føler dig forfulgt m.m.

Hej Ib, jeg syntes bare der er grænser for hvad man skal finde sig i, har sagt hvad som jeg ville i tråden, så hjælper det jo ikke at begynde at skrive privat og komme med beskyldninger om man er en trold, falsk og en negativ person, jeg syntes selv jeg er en meget hjælpsom person, jeg har da også engang hjulpet Michael med råd til køb at en ny computer, der var der ikke noget i vejen :-)

Måske var jeg for flink, pc tråden er her http://www.amino.dk/forums/t/155079.aspx?PageIndex=1

Beklager støjen i tråden..

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ignorer det jack - Det er tilværelsen når man deltager i et forum - men nej det er ikke i orden i mine øjne, at gå over i PB i diskussioner

vh john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vidste slet ikke, at tildeling af førtidspension baseres på forholdet mellem ledige jobs og arbejdsledige?!?

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :

dan taxi er en anden taxa selskab i København Danmark, de har apps og andre moderne lette teknologi til at hjælpe kunderne.
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at regne ud, hvad en Uber-chauffør tjener men jeg er i tvivl. Mest pga. skat.

Dinero (https://dinero.dk/support/regnskabsprogram-til-uber-chauffoerer/) mener, at man skal betale moms af sit Uber fee, men det kan jeg ikke finde nogen andre kilder på. Hvad mener I?

Så skal man naturligvis betale skat af sit overskud, men hvad kan man trække fra? Jeg har hørt nogen sige, at man kun kan trække det fra man kører med passagerer, mens andre siger, at fra det øjeblik du logger på og kører ud for at finde en kunde, er du fradragsberettiget.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

synes momsen af uber fee er godt beskrevet i Amino

Det med fradraget er jo nok helt springende punkt for - Det er jo IKKE taxi vel - men en slags samkørsel - har man så overhovedet fradrag, man skal jo selv samme vej?

Og dertil vel, at man ikke kører rundt efter kunder men jo tager dem op via en app så det ligger nok altsammen i den uklarhed der er i hele projektet. Har Über ikke selv en Q&A sin vover at sige deres chauffører hvad de evt kan trække fra, Mit bedste bud er max for de km der ligger til grund for en indtægt - ud fra at det er unødvendigt at køre rundt og blive kaldt ind til siden - men jo ikke hvis man bare kører samme vej og dermed selv kommer frem også - som jo ligger lidt i konceptet - selv om vi jo alle ved, det ikke er det.

Bliver det anerkendt, at man må køre rundt og tage folk op, vil det givet inkludere alle nødvendige km - men får man ret til fradrag - hvis ikke man overhovedet må udføre den kørsel - nok ikke -men ret åbent synes jeg desværre. Ville ha troet Über kunne betale for en revisor der klart turde svare chaufførerne

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

M. S.:

Jeg vidste slet ikke, at tildeling af førtidspension baseres på forholdet mellem ledige jobs og arbejdsledige?!?

så blev du lidt klogere om hvorfor jeg fik tildelt førtidspension og sikkert også andre der er færre og færre jobs i DK  til  de ufaglært uden en uddannelsen  

vi må erkende der er flere regler i DK krav sådan er det bare , det gør det svære sådan en mig få jobs 

at du måske andre synes forkert man tilkendes grundet førtidspensin I DK på grund især ikke kan få fast arbejde og dygtige nok , UBER og andre Ufaglært jobs forsvinder i DK 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan forstå nogle der har førtidsension der giver mig minus , jeg har fået en førtidspensin så , jeg ved en masse hvorfor har fået den , at jeg ved den der givet minus er uenig hvorfor jeg fået førtidspension er hel anden diskussion 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

enig med det var godt uber tabt sagen i byretten det kunne ikke have gået anderledes efter den danske lov

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 15 ud af 16 (155 indlæg)