Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænkte dig at programmere et selvstændigt erhvervsnetværk?((:

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og min frontend samarbejdspartner står og mangler en meget vigtig person i vores projekt. 
Virksomheden hedder (mydeed)
Vi er så heldige at "Risikovilligkapital vil investere i virksomheden, det betyder at når vi lancere lægger de penge i marketing således at vi eksekvere og giver den fuld knald på vores første målgruppe, som skal lægge grundlaget for denne service vi tilbyder folk...
Mydeed gør det muligt for arbejdsløse at tjene penge selvstændigt, at blive klogere på en helt ny og meget mere effektiv måde end vi kender nettet i dag. 

Og desuden er der et kæmpe marked for dette projekt, ikke kun i Danmark, men internationalt. 
Hvis du er overbevist, kan jeg hermed fortælle dig, at du får en rigtig høj løn idet at du er en stor del af virksomheden. Men før det kan lade sig gøre, skal vi arbejde dedikeret og målrettet så vi begynder at se gode økonomiske resultater. 

Da dette er en "service business", er der utallige måder at være kreativ på. Er du samtidig innovativ og fungere godt i et team, håber vi at høre fra dig. 

(Og nej dette er ikke det samme som Linkedin, facebook, eller nogen anden social platform vi kender til i dag) Dette er nyt og kan "hjælpe samfundet og det enkle individ godt på vej!(:
Vi har designet alt, og ved hvordan alt fungere, men du kan sikkert være med til at revidere og rekonstruere hvis du har bedre ideer end os andre!

RING OG HØR MERE OM PROJEKTET OG FREMTIDEN!
Eller du kan starte med at skrive en mail, hvis du har nogle spørgsmål(:

Bor i KBH.
vi kan også mødes på en café og snakke om hvad dine behov er osv osv.

Mvh
Mathias Flindt / the MD team
Tlf: 61462010
Mail: mydeed4@gmail.com

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 13:51

Hej Mathias

Det lyder som et spændende projekt.

Hvis I mangler et sted "at bo", har jeg ledige kontorpladser beliggende centralt i Valby.

Du er velkommen til at ringe eller sende en pm hvis du vil høre nærmere.

Vh Brian, 60 77 04 65

Ps. Før nogen finder på at henvise mig til lokalebørsen kan jeg sige, at jeg HAR oprettet en annonce dér.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:21

Tak for din information Brian, 
Det vil jeg skrive ned i min logbog så jeg husker dig.

God dag
kan være vi snakkes(:

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)