Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan madindkøb trækkes fra i skat?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg søger hjælp ang. om jeg mon kan trække madindkøb fra i skat, når jeg vil lave madopskrifter, jeg publicere på min blog/firma hjemmeside -der b.la. omhandler inspiration til at finde en sund balance i livet. Jeg arbejder primært som behandler (terapeut) men udbyder også e-kurser og mange andre online tilbud, der skal inspirere/hjælpe til at forbedre menneskers livsvilkår -hvoraf min blog (der snarest også gerne skulle indeholde madopskrifter) er en del af inspirationen. Maden skal indkøbes og laves samt efterfølgende fotograferes...Håber at høre fra en revisor, der har forstand på dette. På forhånd tak:-) VH Pernille, www.pernilleriis.dk

Fra Aakirkeby
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 15:00

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:25

Meeeen - du bør vel smide maden ud efter du har brugt det.

Hvis du spiser det efterfølgende skal du vel ind og kikke på privat andel.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:31

og så skal du nok gerne samlet ha overskud på din blog - for at vise erhvervsmæssig intensiv drift med overskud for øje, så du ikke som udgangspunkt kan være sikker på fradrag for underskud - det skal være ud fra, at du driver det med klar indtjening for øje - og ja som udgangspunkt skal du jo så ikke på den måde bare få mad til hele familien, men gør du det for bloggen - så vil jeg mene der er fradrag - og spiser du det selv som andet end test - så er der i alle fald ikke momsfradrag at benytte Big Smile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)