Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke producent søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har startet virksomhed op - "Hearts by Kjaer".

Det er en smykke virksomhed, hvor 20% af overskuddet over ubeskåret til Hjerteforeningen.

Jeg har indtil videre selv produceret smykkerne i hånden, men har nu brug for en god og pålidelig producent, som kan producere mine designs i en ordenlig kvalitet.

Jeg er interesseret i at outsource min produktion uden for Danmark, hvis den rette producent dukker op.

Jeg har tegninger osv. over smykkerne.

Håber på at høre fra jer, og skriv endelig hvis i mangler mere info!

Med venlig hilsen

Trine

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:12

Hej Trine

Jeg står for salgsorganisationen for en dansk/thailandsk producentvirksomhed liggende i Bangkok, Thailand og vi har stor erfaring indenfor smykkeproduktion og vi kan præsentere kunder som bl.a. Pandora, George Jensen og flere mindre virksomheder.

Du kan se mere om os på vores hjemmesidehttp://www.bangkokmolds.com - Vi reklamere ikke direkte med smykkeproduktion på hjemmesiden fordi vi gerne ville beskytte vores kundernes designs og interesser

Hvis du er interesseret i at vide hvad vi kan gøre for dig er du meget velkommen til at kontakte mig på mail: ac@bmcmold.com - indsæt snabel-a hvor -/- er 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 12:25

Trinekjaer:
Jeg er interesseret i at outsource min produktion uden for Danmark

Hvorfor er det du vil have smykkerne lavet udenfor DK?  Det er altså ikke så simpelt at outsource produktionen til udlandet, specielt til Asien kan være meget problematisk.  

Du skriver intet om hvad materialer der er tale om, og hvilket tekniker skal der bruges i fremstillingen. 

Tilmeldt 23. Sep 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:00

Hej :)

Jeg har sendt dig en besked her inde

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Seo Service Skrevet kl. 12:54

Hej Trine,

Vi kan måske hjælpe dig med produktionen her i Danmark. Du er mere end velkommen til at kontakte vores produktion her!

Fordelen ved at få det lavet i Danmark er at:

• kvaliteten ofte er meget bedre (og med MEGET mindre fejlprocent end i Asien) 
  • du vil have dit lager og samarbejdspartner i Danmark, som gør det nemt at tilpasse salg med produktion
  • du vil ikke have en 3 måneders lang leveringstid

I nogle tilfælde vil det kunne betale sig at outsource til udlandet, men pas på.

I Topvirk, da har vi faktisk formået at få virksomheder til at tage deres produktion hjem fra Asien, og at dette faktisk kunne betale sig prismæssigt, samt at de nu var meget mere fleksible i produktionen, lager og salgsmæssigt.

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)