Hej med jer Jeg har tænkt mig at forsøge mig med at oprette et lille minifirma, jeg er med på at jeg ikke behøver momsnr optil 50000 kr og at jeg skal betale skat af indtægt-udgifter, nu er mit spørgsmål: jeg behøver nogle ting for at kunne lave mine ting i det firma, kan jeg bare købe ind og gemme kvittering? og hvad når jeg sælger, er det nok at lave en kvittering i et word dokument og så gennem en kopi til mig selv? andet jeg skal være opmærksom på? på forhånd tak |
det du taler om er nok PMV http://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/pmv-personlig-ejet-mindre-virksomhed.html og du skal bare føre regnskab - alle indtægter minus fradragsberettigede udgifter (dem der er nødvendige for at få indtægen) - skal du så opgive til skat
OM du måske skulle ha kastet dig ud i fuld enkeltmands - er ikke så let at sige - du kan evt læse http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/selvstndig.html som siger noget om alle de forskellige former
vh John Hannover