Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette lovligt/ulovligt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik denne mail i dag (har lige ændret genkendende oplysninger), og vil høre om det er lovligt? Det er rent faktisk over et år siden jeg tilføjede varen til kurven. Spørger fordi, hvis denne er lovlig, hvori imod hvis du viser selve varen i mailen er det jo ikke, vil jeg da også benytte dette.

Mail:

Kære minmailadresse

Du har personlige fotoprodukter i kurven på din afsender.dk konto med brugernavn: Minmailadresse.

Vi gemmer indholdet af din kurv de næste 30 dage, så husk at bestille inden d. 18. Oct. 2015

God fornøjelse med dine fotoprodukter og god dag. 

Mange venlige hilsner 
Christine, Afsender.dk

PS. De næste 10 dage giver vi dig gratis fragt 
Tilbuddet kan bruges én gang og er til dig personligt, så husk at logge ind for at se det. 

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:49

Nej det er ikke lovligt. Selv hvis du er tilmeldt deres nyhedsbrev, er mit bedste bud, at den stadigvæk overtræder loven angående nyhedsbreve...

Men det er da god service, men det er bare ikke lovligt...

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:03

Der står i mailen at du har en brugerkonto. Hvis det er korrekt bør du kigge på de betingelser du har accepteret i forbindelse med oprettelsen af denne konto, samt om du har lavet særlige tilvalg af e-mails.

Det er ikke alle der nøjes med at indhente accept af nyhedsmail. De smarte deler e-mailaccepten op. Jeg sælger et teknisk produkt, så jeg har delt det op i driftinformation og tilbudsmails, hvor kunderne aktiv tilvælger hvilke e-mails de ønsker at modtage.

Med andre ord, så kan ovenstående gøres lovligt, men det er vigtigt at du indhenter modtagerens accept til den specifikke type e-mail.

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 12:34

Det er faktisk lidt spøgst. Jeg har nu undersøgt det lidt nærmere. Jeg kunne indtaste min mailadresse og så bede om et password.. Jeg kendte nemlig slet ikke til et password hos dem.

Jeg vil egentlig også mene det er FLERE år siden jeg har benyttet mig af dem. Da jeg så loggede ind kunne jeg se at der var et flueben ud for "Service brev" hvor ovenstående sådanset var gjort tilladt. MEN... Kiggede jeg i mine ordrebestillinger har jeg slet ikke oprettet nogen ordre i deres system.

Det billede der var i det ovenstående service brev er godt nok ét jeg i sin tid har tilføjet deres kurv - skulle tjekke fragt osv. Men jeg har ikke bestilt noget.

Ovenikøbet kunne jeg faktisk ikke engang framelde mig dette Service brev og trykke gem, da navnefeltet var tomt?!?

Jeg kan derimod slette/lukke min konto - hvilket nu er gjort. Men jeg må indrømme det virkede umiddelbart lidt mystisk i mine øjne.

De har sikkert ikke gjort noget ulovligt - så ville andre nok også have opdaget det.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)