Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

revisor i københavn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen her, der kan anbefale en revisor. Vi har brug for en ny revisor, da ham vi har nu stopper sin bedrift. Han vil fortsat lave arbejdet for os, men vi skal have en revisor, der kan skrive under på papirerne og ud ad til står opgivet som vores revisor. Et nemt job! På sigt kan det jo være vores nuværende revisor holder helt op, og så kan jobbet jo udvides til at omfatte noget mere.
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:07

Hej Anne

Det tror jeg, at I får svært ved at finde. Dygtige revisorer værner om deres navn og vil derfor helst ikke bare skrive under på noget-som-helst, som de ikke selv har styret processen i. Men jeres nuværende revisor har formentlig et netværk, der har tillidt til ham, og så er det jo den letteste løsning.

Jeg samarbejder med flere dygtige revisorer, så hvis du får brug for en henvisning fordi din egen revisor helt stopper sine aktiviteter, kan jeg meget let hjælpe dig videre.

Mange hilsner

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:59

Lige mine ord. Det du beder om er at en revisor skal lægge navn til en anden revisors arbejde.  

Handler det om at revisoren blot har lavet bogføringen og at I mangler en til at lave efterposteringerne over til årsregnskabet er en anden sag.  Men får du kontakt til en revisor som godt vil lægge navn til et årsregnskab udarbejdet af jeres revisor er det meget betænkeligt   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:49

I virkeligheden er det, som du spørger til en afart af det samme, som tidligere er sket i børsnoterede selskaber. De har tidligere skullet have 2 revisorer, der ikke måtte komme fra samme firma. I praksis har deres arbejde været tilrettelagt således, at det var den ene, der udførte arbejdet, medens den stolede på den andens arbejde, og derfor skrev under på regnskabet under en frokost. Heraf kommer også navnene den arbejdende revisor og frokost-revisoren.

I erkendelse af at ovenstående var arbejdsgangen, er kravet om 2 revisorer i børsnoterede selskaber ophæver nu.
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:57
Vi laver selv bogføring mv. og det den ny revisor skal er stort set blot at kigge det opstillede Årsregnskab igennem (som vores tidligere statsautoriserede revisor har lavet) og så skrive under på det eller evt. komme med rettelser, tilføjelser, forslag hvis vedkommende har noget, han/hun ikke kan stå inde for. Jeg har skam fundet én, men af sædvane spørger jeg flere. Jeg vil gerne have én, der bor i Københavns Kommune.
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 17:04

Du skriver at den nye revisor blot skal kigge årsregnskabet igennem som en anden revisor har lavet, og skrive det under. Hvordan ved revisoren om der er noget han/hun ikke kan stå inde for hvis pågældende ikke foretager revision.

Hvis du finder en revisor som vil lægge navn til andres regnskab er vedkommende ganske enkelt ikke værd at røre ved 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)