Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frelance programmør søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Programmøre. 

Jeg søger dig til at lave nogle få, forhåbentlig simple ting, på min foto hjemmeside. Det drejer sig om siden lassebille.dk 
Den fremmeste opgave, vil være at få sidens format til at være ens, ligegyldigt hvilket device man ser hjemmeside på. Om det er pc, tablet eller telefon. 
Siden bliver lavet i wordpress. Så jeg selv, med min meget begrænset viden, kan uploade billeder, videoer mm. 

Håber du finder jobbet ligetil, og at det vil vække interesse. 

Mvh. Lasse BIlle Rasmussen 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Lad os kigge på det sammen. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med dine kontaktinformationer samt et tidspunkt hvorpå du er at træffe pr. telefon. Så kan vi tage en snak om din hjemmeside generelle tilstand, samt mulighederne for justeringer ift. responsiv formatet. 

Ser frem til at høre fra dig. 

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Det lyder som et job for os. Det er mange måder hvorpå vi kan lave din side responsive, og i dit tilfælde vi det ikke tage mere end max. 2 timer, da vi vil kunne anvende bootstrap (som tilpasser sig skrærmstørrelsen) og udskifte din menu med en drop down menu på mobilen-view.

Kontakt mig på karsten@sommersystems.dk eller 70777010, så vi kan tale om din ønsker - så finder vi en god pris :)

Venlig hilsen

Karsten Sommer

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Den løser vi ret hurtigt, i alle henseender er vi hurtige ved @Modified Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)