Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad findes der af gode Community løsninger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg pusler med en ide om at lave et community site (som så mange andre :-) ), og har kigget lidt rundt i landskabet for at finde et god løsning der gør at jeg ikke skal opfinde den dybe tallerken igen.

Community løsningen jeg leder efter skal være baseret på.Net og være åben for udvidelser og tilføjelser. Jeg skal bruge de sædvanlige features som forum, chat, bruger administration, bruger profiler osv.

Jeg vil starte med at sammenligne en række forskellige udbydere af .Net baserede community løsninger, og har foreløbig flg. på listen:

1. Community Server (det produkt som Amino lige er skiftet overtil). 

2. Dot Net Nuke 

Er der andre løsninger der er værd at inddrage i analysen ?

Mvh. Mark

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil meget gerne selv erstatte mit nuværende forum, med netop Community server, som jeg synes virker meget mere proffesionel og med langt flere muligheder end fx. det phpbb forum jeg hidtil har kørt med.
Ledte længe efter et ordentligt forum, hvor muligheder for udvidet profiler og mulighed for showcase, idet mit skla være et grafisk forum,og fandt CS meget andvendeligt...fandt dernæst ud af, at det rent faktiskt er det forum, som amino her kører med...

Jeg har dog lidt svært ved at gennemskue hvordan jeg skal installere dette forum, men mener jeg skal ud i en webinstallation, men lidt svært virker det...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)