Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt navn til kommende High-end streetwear mærke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Jeg søger efter et fedt og tankevækkende navn til et opstartende high-end mærke. Der må meget gerne ligge en historie bag, og navnet må også gerne være på engelsk. 

Det må højst være 2-3 ord, og skal ikke være mere end 15 bogstaver.

Det kan tages til overvejelse om belønning bliver givet, ved bud på det endelige navn.

Håber på jeres hjælp - skriv gerne jeres bud i kommentarfeltet nedenfor.

// Tobias og Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59

Hvordan er mærket highend?

Tilmeldt 16. Sep 15
Skrevet kl. 18:17

Det er noget ekstraordinært, lidt råt med nogle naturlige farver, såsom grøn, brunt og lidt mørkere farver. Det starter ud ret eksklusivt - ved ikke om det var svar nok.

Tilmeldt 16. Sep 15
Skrevet kl. 18:17

Det er noget ekstraordinært, lidt råt med nogle naturlige farver, såsom grøn, brunt og lidt mørkere farver. Det starter ud ret eksklusivt - ved ikke om det var svar nok.

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 18:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et navn til en virksomhed - specielt inden for mode - er jo noget man kan arbejde rigtigt meget på; og den bedste idé får I jo nok ikke ved at spørge folk her på Amino.

I burde istedet læse lidt om 'brandanalyser' og skrive nogle (eller mange!) stikord ned omkring jeres målgruppe, jeres konkurrenter og jeres egentlige designfilosofi.

Designere starter ofte med at lave en hel masse 'moodboards', hvor man samler billeder, materialer, ting, der er med til at give en fornemmelse af et specifikt brand og/eller kollektion.

Et produkt bliver jo ikke eksklusivt, ekstraordinært eller high-end af, at man bare påstår det. Det kommer derimod af, at det skinner igennem, at I har gjort jer SUPER-UMAGE og er kommet frem til noget helt unikt, som tiltaler potentielle kunder.

Når I har samlet alle disse ting og har formuleret en form for manifest/vision, så gør det det også nemmere at finde på et godt navn.

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57

Angående historien bag, så er det jo en i skal bringe til bordet og ikke noget i skal bede Amino-brugere om at opdigte.

Tænk eventuelt over hvorfor i vil starte mærket og prøv at led dette mod en vision som kan bruges i jeres historiefortælling om mærket.

Mvh Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

At noget er ekstraordinært og har nogle specielle farver, gør det ikke highend. I skal virkeligt arbejde med aspekterne på jeres brand, baggrunden for dem og så et koncept, som i står inde for. Står jeg i en butik og får at vide, at produktet er highend fordi det har nogle naturlige farver i retning af grøn og brun, går jeg simpelthen. Jeg er ikke i målgruppen for streetware, men om det gør en forskel skal jeg ikke kunne sige.

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:09

Hvis jeg skulle komme med et godt bud på navnet til jeres high-end mærke, vil jeg kalde det Kingseason eller Kingsseason.

Jeg synes personligt selv, at det kunne være et fedt navn til et tøjmærke :)

I kan altid smide en belønning i min retning, hvis navnet har jeres interesse ;)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 23:49

Hva med excluaive street, eller extraordinary street. Eller hva med at lave jeres eksklusivitet ved at indbygge nogle Hjerte slags sensorer i tøjet fordi så kunne i punne lidt på denne clothes with heart

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)